نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 22 خرداد 1396
ساعت 11:23

E3 2017: تریلر و تصایر جدید بازی Assassin's Creed Origins

4 از 5

معرفی رسمی Assassin's Creed Origins در E3 2017 و اعلام تاریخ عرضه

طی کنفرانس خبری شرکت مایکروسافت در E3 2017 بازی جدید Assassin's Creed Origins سرانجام رونمایی شد و یوبیسافت اعلام کرد که داستان آن در مصر باستان طراحی می‌شود. بنابراین مشخص شد که تمام شایعات مربوط به آن درست بوده است.

همچنین در این کنفرانس خبری اعلام شد که Assassin's Creed Origins در تاریخ 27 اکتبر 2017 (5 آبان 1396) برای PS4 ، Xbox One و PC عرضه خواهد شد و شامل گیم پلی 4K بر روی کنسول جدید Xbox One X می‌باشد.

داستان بازی Assassin's Creed Origins درباره مردی به نام Bayek می‌باشد که آخرین Madjay و پشتیبان جامعه اش است. در این بازی از عناصر نقش آفرینی به میزان عمیق تر استفاده شده است. به نظر می‌رسد که سیستم مبارزه تا حدودی مشابه Dark Souls باشد و همچنین پرش حرکت آهسته در هنگام استفاده از تیرکمان دیده می‌شود که یادآور Breath of the Wild است. در این بازی شترهایی برای سوار شدن وجود دارند و بعلاوه می‌توانید قوش ها (نوعی پرنده شکاری) را به کنترل خود در آورید.

شایعات اخیر اظهار داشتند که بازی Assassin's Creed Origins دارای نسخه Gold Edition خواهد بود که شامل نسخه اصلی بازی، بسته Deluxe Pack ، سیزن پس و موسیقی متن می‌باشد. هنوز صحبتی در مورد محتویات Deluxe Pack و Season Pass نشده است اما بر اساس اطلاعات فاش شده، پیش خریدکنندگان این بازی مأموریتی به نام Secrets of the First Pyramids را دریافت خواهند کرد.

هم اکنون می‌توانید اولین تصاویر و همچنین تریلر رونمایی Assassin's Creed Origins را مشاهده کنید.

ORIGIN

ORIGIN

ORIGIN

ORIGIN

ORIGIN

ORIGIN

ORIGIN

ORIGIN

ORIGIN

ORIGIN

ORIGIN

ORIGIN

م.حافظ | اخبار | 12/06/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.