نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 23 خرداد 1396
ساعت 11:51

تریلر و گیم پلی جدید بازی 5 God of War در E3 2017

4.33 از 5

سونی تریلر جدیدی از God of War 5‌ در E3 2017 منتشر کرد

در جریان کنفرانس سونی در E3 2017 تریلر و همینطور گیم پلی جدیدی از بازی بعدی سری God of War که فعلا با نام God of War 5 در موردش صحبت می کنیم منتشر شد.

قطعه ای 5 دقیقه ای که حقیقتا فوق العاده بود. داستان جذاب از یک طرف و خشونت ویرانگر، گرافیک عالی و البته گیم پلی جذاب از طرف دیگر، God of War 5 را به یکی از مورد انتظار ترین بازی های کنسول های بازی تبدیل کرده است.

شاید از این ادعا بوی طرفداری به مشام برسد که البته این موضوع را نه تکذیب و نه تایید می‌کنم، اما با این وجود اعتقاد دارم که سری خدای جنگ، برگ برنده ای است که سونی بخوبی از آن بهره برداری می‌کند. فرنچایزی که بخوبی می تواند نقش ( فروشنده ی کنسول ) را برای صاحب امتیازش بازی کند.

تریلری که مشاهده خواهید کرد با عنوان " Be a Warrior " منتشر شده و به سفری پر خطر که کریتوس بهمراه پسرش در آن قدم گذاشته اشاره می کند. سفری که به گفته ی کریتوس هیچ پسر بچه ای از آن جان سالم بدر نخواهد برد. برای موفقیت در این سفر باید جنگجو بود. اتفاقی که در سفر کریتوس و پسرش در حال روی دادن است به همین هدف مربوط می شود. اینکه آیا در پایان سفر، پسر بچه ی داستان می تواند به جنگجوئی قدرتمند تبدیل شود. اگر این اتفاق بیفتد که شخصا امیدوارم تحقق پیدا کند، می توانیم منتظر عرضه ی عنوان های بیشتری از God of War در آینده باشیم. البته امیدوارم داستان پردازی فاینال فانتزی بر خدای جنگ تاثیر نگذاشته باشد و در پایان بازی شاهد قربانی شدن پسر بچه نباشیم ! ( God of War بعدی بیشتر داستان محور خواهد بود )

در تریلر می بینیم که با وجود خشونت بیش از اندازه ی مبارزات و درگیری ها، کریتوس کمی نسبت به قبل نرم تر شده است. از دیگران کمک می گیرد و از توانائی های پسرش برای صحبت با موجودات و هیولاهای اساطیری استفاده می‌کند. کریتوس که در گذشته فقط و فقط به خودش و انتقامش فکر می کرد، حالا در تصمیم گیری هایش محتاط تر شده و توصیه های دیگران را هم گوش می دهد و حتی با آنها رابطه ی دوستانه برقرار می کند.

امیدوارم پایان بازی God of War 5 ( خدای جنگ 5 ) به گونه ای باشد که در شماره های بعدی باز هم کریتوس را بعنوان قهرمان بازی هدایت کنیم. باور دارم که خدای جنگ بدون کریتوس، معنا و مفهوم خود را از دست می‌دهد. برای عرضه ی بازی تاریخ دقیقی مشخص نشده، فقط اعلام شده که God of War 5 در ماه های اولیه ی سال 2018 روانه ی بازار خواهد شد.

دانلود E3 2017 | تریلر و گیم پلی God of War 5

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.