نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 08 تیر 1396
ساعت 13:58

تریلر زمان عرضه بازی No70: Eye of Basir

0 از 5

بازی No70: Eye of Basir عرضه شد

استودیوی Oldmoustache Gameworks و کمپانی Artcom FZC بازی No70: Eye of Basir را برای PC عرضه کردند و همزمان با عرضه این بازی، تریلر لانچ (زمان عرضه) آن نیز منتشر شده که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. No70: Eye of Basir از نوع بازی های ترسناک روانشناختی می‌باشد.

داستان بازی No70: Eye of Basir بر اساس ماجراجویی طراحی شده و چشم انداز آن اول شخص می‌باشد. تمرکز این بازی بر روی جستجو و کاوش است و گیمر باید به برادرهای Aras و Erhan کمک کند تا اسراری که Basir و خانه No70 را احاطه کرده اند را بیابند. Aras و Erhan کودکی خود را با مادربزرگشان در خانه No70 سپری کرده اند.

زمانی که مادربزرگ آنها می‌میرد این 2 برادر از هم جدا شده و به دنبال زندگی خودشان می‌روند. وقتی که تقریباً 20 سال از فوت مادربزرگ می‌گذرد Erhan با حالتب عجیب و غیرعادی از خواب بیدار می‌شود تا اینکه ناپدید می‌شود. برادر دیگر یعنی Aras وقتی می‌بیند هیچ خبری از برادرش نیست تصمیم می‌گیرد به دنبال او بگردد، و این همانجایی است که داستان بازی آغاز می‌شود.

این بازی شامل معما های داستانی بسیار سخت است که گیمر باید آنها را حل کند. مانند  بیشتر بازیهای ترسناک، اتمسفر این بازی هم تاریک و رعب آور طراحی شده است.

بازی No70: Eye of Basir در حال حاضر برای PC از طریق شبکه Steam و با قیمت 9.99 دلار موجود است.

م.حافظ | اخبار | 29/06/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.