نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 08 تیر 1396
ساعت 16:31

تریلر بسته الحاقی XCOM 2: War of the Chosen

0 از 5

تریلر محتوای War of the Chosen بازی XCOM 2

در نمایشگاه  E3 2017 استودیوی Firaxis و کمپانی 2K Games اولین بسته الحاقی بازی XCOM 2 را با نام War of the Chosen معرفی کردند. War of the Chosen بزرگ ترین بسته الحاقی عرضه شده در تاریخچه سری بازی X-COM می‌باشد و حجمی تقریباً 2 برابر بسته های الحاقی بازی های قبلی این سری دارد. هم اکنون استودیوی Firaxis تریلر جدیدی از War of the Chosen منتشر کرده که The Reaper را نمایش می‌دهد. می‌توانید این تریلر را در پایان متن مشاهده کنید.

در این تریلر یکی از واحدهای قهرمان بازی به نام The Reaper با جزئیات نمایش داده شده است. طبق این تریلر در این دسته بندی جدید، شکل جدیدی از حرکات پنهانی و مخفی کاری به نام Shadow Concealment استفاده شده است. Shadow Concealment برای واحد مورد نظر امکان پنهان ماندن بعد از شروع حملات را فراهم می‌آورد. این واحد مجهز به تفنگ های رایفل قدرتمند و مین های جنگی است.

بسته الحاقی XCOM 2: War of the Chosen شامل 3 دسته بندی جدید به نام های Reapers ، Skirmishers و Templars خواهد بود. هر یک از این دسته بندی ها دربردارنده راهکارها و توانایی های منحصر به فرد هستند. بعلاوه این دسته بندی های جدید، سربازان کلاس قهرمانی جدیدی به همراه دارند. همچنین این بسته الحاقی شامل اهداف مأموریتی و محیط های جدید خواهد بود.

بازی XCOM 2 هم اکنون برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس می‌باشد. بسته الحاقی War of the Chosen در تاریخ 28 آگست 2017 (6 شهریور 1396) عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 29/06/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.