نویسنده: FariD شنبه، 25 دی 1395
ساعت 08:04

اضافه شدن کلاس جدید سرباز به XCOM 2

5 از 5

کمپانی های Pavonis Interactive (که قبلاً به نام استودیوی Long War شناخته می شد) و 2K که به ترتیب توسعه دهنده و ناشر بازی XCOM 2 هستند بسته الحاقی Long War 2 را برای این عنوان مورد تایید قرار دادند. این بسته الحاقی ادامه مود فوق العاده محبوب و وسیع Long War که برای عنوان قبلی XCOM موسوم به XCOM: Enemy Unknown عرضه شد محسوب می شود.

همین دو روز پیش بود که این توسعه دهنده نخستین جزئیات را افشا کرد. این جزئیات شامل اضافه شدن اسلحه جدید به نام Coilguns بود. حال Pavonis با شرح جزئیات بیشتر، اضافه شدن آیتم جدیدی را در این مود بشارت داده است: کلاس جدیدی از سربازان XCOM به نام the Technical.

در مورد این کلاس جدید سربازان، عبارت زیر اعلام شده است:

«سربازان همه کاره Technical برخی از اسلحه های سنگین را از کارگاه Shen در بازی اصلی می گیرد (موشک انداز و آتش زن) و آن ها را در قالب یک اسلحه ثانویه جدید و نوآورانه به نام Gauntlet ترکیب می کند. درخت توانمندی های این سرباز امکان کسب تخصص در هر یک از این دو اسلحه را فراهم می سازد. موشک انداز در وهله اول بر روی تک تیر است، که برای کمین ها یا فرار در شرایط خطرناک مفید می باشند. آتش زن هم در حمله های از نزدیک از همه چیز بهتر است چرا که دشمن را به آتش می کشد و توانایی انجام کارهای مختلف را از او سلب می نماید».

در حال حاضر برای Long War 2 که در انحصار نسخه PC این بازی قرار دارد تاریخ رلیز اعلام نشده است. با این حال اسکرین شات های جدیدی ارائه شده که این کلاس سربازی جدید را نمایش می دهند. این اسکرین شات ها را می توانید در زیر مشاهده کنید:

FariD | اخبار | 14/01/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.