نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 28 تیر 1396
ساعت 18:51

تریلر جدید بسته الحاقی War of the Chosen بازی XCOM 2

0 از 5

تریلر XCOM 2: War of the Chosen  و نمایش کاراکتر Templar

برای بازی XCOM 2 در ماه آینده بسته الحاقی جدیدی با عنوان War of the Chosen عرضه خواهد شد که قرار است از محتوای بسیار خوبی برخوردار باشد. در War of the Chosen علاوه بر دشمنان جدید، محیط های جدید و رویدادهای جدید، دسته بندی های جدید Resistance نیز برای یاری شما وجود خواهد داشت. هم اکنون سازنده این بازی یعنی استودیوی Firaxis Games تریلر جدیدی منتشر کرده که کاراکتری به نام Templar را نمایش می‌دهد.

کاراکتر Templar بسیار رند و ناقلاست که می‌تواند به دشمن حمله کرده و بی درنگ پنهان گردد. او اساساً یک قاتل است. در پایان متن می‌توانید تریلر ارائه شده را مشاهده نمایید.

بسته الحاقی XCOM 2: War of the Chosen  در تاریخ 28 آگست 2017 (6 شهریور 1396) برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی XCOM 2 از نوع بازی های تاکتیکی در مد تک نفره و چند نفره می‌باشد که استودیوی Firaxis Games مسئولیت ساخت آن را بر عهده داشته و کمپانی 2K Games ناشر آن بوده است. این بازی در سال 2016 برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شد. XCOM 2 دنباله عنوان XCOM: Enemy Unknown (عرضه شده در سال 2012) می‌باشد و داستان آن 20 سال پس از رویدادهای XCOM: Enemy Unknown طراحی شده است.

م.حافظ | اخبار | 19/07/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.