نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 28 تیر 1396
ساعت 19:24

بازی Ghost Recon: Wildlands موفق ترین بازی امسال یوبیسافت

0 از 5

بازی Ghost Recon: Wildlands بزرگترین موفقیت یوبیسافت تا کنون در سال 2017

کمپانی Ubisoft حتی با وجود عرضه تعداد کمی بازی تا این لحظه از 2017، سال بسیار خوبی داشته است. طبق اظهارات این کمپانی در گزارش های مالی اخیرش مربوط به فصل بهار (تا پایان 30 ژوئن برابر با 9 تیر) بازی Ghost Recon: Wildlands بعنوان بزرگ ترین موفقیت سال 2017 یوبیسافت در نظر گرفته شده است. این گزارش بر مبنای محاسبه آمار فروش این بازی به صورت فیزیکی و دیجیتالی در مناطق مهمی از قبیل امریکای شمالی، استرالیا، ژاپن و اروپا ارائه شده است. نکته قابل توجه این است که بازی Ghost Recon: Wildlands در تاریخ 7 مارس 2017 (17 اسفند 1395) عرضه شد.

تا کنون کمپانی یوبیسافت برای بازی Ghost Recon: Wildlands ، آپدیت های بسیاری از قبیل بسته های Fallen Ghosts DLC و  Narco Road ، بخش Tier 1 Mode  و Seasons و همچنین بسته های معمول رفع اشکالات را ارائه کرده است. به طور کلی نقدهای صورت گرفته در مورد این بازی بالاتر از حد متوسط بوده و این بازی به طور مرتب در فهرست بازی های تاپ 10 در چندین منطقه قرار گرفته است.

بازی Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands عنوانی در ژانر شوتر تاکتیکی است که در محیط فضای باز طراحی شده و چشم انداز آن سوم شخص می‌باشد. البته چشم انداز اول شخص به صورت اختیاری برای هدف گیری تفنگ در این بازی وجود دارد. این بازی در حال حاضر برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار دارد.

م.حافظ | اخبار | 19/07/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.