نویسنده: پدرام پورامامعلی یکشنبه، 19 آذر 1396
ساعت 18:58

بسته‌ی الحاقی Jungle Storm به زودی برای Ghost Recon Wildlands منتشر خواهد شد

0 از 5

بسته‌ی الحاقی Jungle Storm به زودی برای بازی Ghost Recon Wildlands منتشر خواهد شد و مد Ranked را به بخش PvP این عنوان اضافه می‌کند

 بازیکنان Ghost Recon Wildlands در روزهای آینده دومین آپدیت بخش PvP این عنوان که Ghost Wars نام دارد را دریافت خواهند کرد. Jungle Storm دومین بروزرسانی بخش PvP بازی Ghost Recon Wildlands است و در تاریخ 14 دسامبر (پنج شنبه 23 آذر) منتشر خواهد شد.

همانطور که یوبیسافت پیش از این وعده داده بود، آپدیت Jungle Storm دو کلاس تازه، مد Ranked و نقشه‌های جدیدی را به بازی Ghost Recon Wildlands اضافه خواهد کرد.

ghost recon wildlands jungle storm pvp

فهرست کامل محتوای Jungle Storm به صورت زیر است:

  • دو کلاس جدید: اولین کلاس Pathfinder نام دارد و در واقع سربازی مخفی کار را معرفی می‌کند که مجهز به یک تیرکمان مرگبار است و توسط درون‌های بازی شناسایی نخواهد شد. کلاس بعدی یک روز قبل از انتشار آپدیت معرفی می‌شود. هردوی این کلاس‌ها برای بخش PvP در دسترس خواهند بود.
  • مد Ranked: در این بخش بازیکنان باید به همراه یاران خود با تیمهای دیگر به رقابت بپردازند.
  • نقشه‌ها: دو نقشه‌ جدید برای مدهای Elimination و Uplink.
  • اسلحه و ارتقای کیفیت بازی: اسلحه‌های جدید در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت و همچنین بروزرسانی‌هایی در گیم‌پلیِ بخش‌های PvE و PvP ایجاد خواهد شد.

یک روز قبل از عرضه‌ آپدیت، یوبیسافت به طور کامل از دو کلاس جدید بازی در جریان استریم زنده رونمایی خواهد کرد. 4 بسته‌ی الحاقی دیگر برای بخش PvP بازی Ghost Recon Wildlands عرضه خواهند شد. این DLCها از ماه ژانویه تا آوریل در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.