نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 20 آذر 1396
ساعت 12:11

فروش بازیهای سری Uncharted به 41 میلیون نسخه رسیده است

0 از 5

فروش بازیهای سری Uncharted کماکان ادامه دارد و اکنون به 41 میلیون نسخه رسیده است

بازیهای مجموعه‌ی Uncharted به فروش خود ادامه می‌دهند. Naughty Dog در یک کنفرانس خبری که به مناسبت سالگرد 10 سالگی این عنوان در رویداد PSX 2017 برگزار شد، اعلام کرد که این فرنچایز موفق به فروش 41.7 میلیون نسخه شده است. بنا بر گزارش PushSquare، این آمار شامل فروش تمام نسخه‌های بازی حتی The Nathan Drake Collection نیز می‌شود.

در ماه می سال 2016 شان لیدن، رییس PlayStation گفته بود که فرنچایز آنچارتد 28 میلیون نسخه فروخته است. این بدان معناست که سونی از آن تاریخ و در طول 18 ماه موفق به فروش 14 میلیون نسخه‌ی دیگر از بازی Uncharted شده است. این آمار شگفت انگیز است.

احتمالا این رقم فروش جدید برای مجموعه‌ی Uncharted شامل بازیهایی که به صورت باندل فروخته شدند نیز می‌شود. این نکته تاثیر فراوانی بر آمار بدست آمده دارد؛ با این حال فروش 41 میلیون نسخه در هر حالت دستاورد بزرگی محسوب می‌گردد. مشخص است که عنوان آنچارتد هنوز هم پتانسیل فراوانی در کسب موفقیت برای کمپانی سونی دارد حتی با وجود اینکه داستان ستاره‌ی این بازی یعنی ناتان دریک به پایان رسیده است. ناتی داگ گفته است که برنامه‌ای برای تولید یک بازی دیگر در این مجموعه ندارد؛ اما ممکن است توسط یک استودیوی دیگر دنباله‌ای برای این فرنچایز ساخته شود.

تمام نسخه‌های اصلی آنچارتد توسط Naughty Dog ساخته شده‌اند. نسخه‌های مخصوص آنچارتد برای کنسول PlayStation Vita یعنی Golden Abyss و Fight for Fortune توسط Sony Bend و بازی The Nathan Drake Collection توسط Bluepoint Games توسعه یافتند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.