نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 12 تیر 1396
ساعت 12:09

نظر کارگردان Assassin's Creed Origins درمورد وسعت بازی

5 از 5

کارگردان بازی Assassin's Creed Origins وسعت دنیای بازی را آنقدر هم مهم نمی‌داند

وسعت بازی ها موضوع بحث برانگیزی است و هم اکنون کارگردان بازی Assassin's Creed Origins در مورد آن صحبت هایی کرده است. کارگردان بازی آقای Ashraf Ismail در مصاحبه با Game Informer اظهار داشته مقایسه یک بازی با  بازی های قبلی کار سختی است زیرا هر کدام پروژه ای متفاوت هستند. البته ایشان با قطعیت گفته که این بازی جدید مطمئناً وسیع تر و گسترده تر از بازی Assassin's Creed IV: Black Flag خواهد بود.

آقای Ismail گفته است: «اگر بخواهم بازی Assassin's Creed Origins را با بازی های قبلی مقایسه کنم آمار و ارقام دقیق Origins را نمی‌دانم اما می‌توانم با قطعیت بگویم که وسعت این بازی حداقل 2 برابر وسعت Havana در بازی Black Flag است.»
با وجودی که وسعت دنیای بازی Origins بزرگتر از دنیای بازی Black Flag می‌باشد اما آقای Ismail اظهار داشته که وسعت یک بازی آنقدر هم موضوع مهمی نیست.

آقای Ismail توضیح داده است: «فکر نمی‌کنم که وسعت دنیای بازی خیلی مهم باشد. درواقع آنچه که مهم است، محتوای بازی و تجربه ای است که شما در آن کسب می‌کنید. بنابراین مکان هایی مملو از جستجو و تلاش طراحی کرده ایم و هر شهر در جای خود بسیار منحصر به فرد است.»

در این مصاحبه به موضوعات دیگری در مورد این بازی و همچنین فرنچایز آن پرداخته شد. برخی از مهمترین مطالب به شرح ذیل است:

•    نقشه Origins تقریباً به صورت فضای باز است. درواقع بعد از مرحله مقدماتی به صورت فضای باز خواهد بود.

•    گزینه های سفارشی سازی بسیار زیادی وجود خواهند داشت اما آقای Ismail گزینه انتخاب ریش برای کاراکتر اصلی Bayek را تأیید نکرد.

•    آنها می‌خواهند عناصر مدرن را اساساً به صورت یک راز نگه دارند بنابراین گیمرها سورپرایز خواهند شد. آقای Ismail گفته است: «ترجیحاً می‌خواهم که مردم با تجربه این بازی بیشتر سورپرایز شوند. اگر بخش بازاریابی از من بخواهد که در این مورد صحبت کنم، خوشحال می‌شوم.»

•    آقای Ismail در مورد داستان مدرن در Origins گفته است: «فکر می‌کنم که مردم خوشحال خواهند شد.»

بازی Assassin's Creed Origins در تاریخ 27 اکتبر 2017 (5 آبان 1396) برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 03/07/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.