نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 11 تیر 1396
ساعت 19:10

فقدان مینی مپ در بازی Far Cry 5

4.5 از 5

آقای Drew Holmes در مورد فقدان مینی مپ در بازی Far Cry 5 می‌گوید

همانطور که در جریان هستید بازی Far Cry 5 در شهر مونتانا طراحی خواهد شد اما همواره نقاط مشترک زیادی با بازی های قبلی این سری دارد از قبیل جستجو و اکتشاف فضای باز، حیوانات وحشی سرگردان و انتخاب میان کشتن پنهانی یا تیراندازی با تفنگ همراه با حرکات اکشن. یکی از مهم ترین و برجسته ترین تفاوت ها میان این بازی با بازی های قبلی این سری، فقدان یک مینی-مپ (نقشه کوچک) است. به نظر شما گیمرها وقتی نتوانند به یک نقشه رجوع کنند در روند بازی با مشکل مواجه نخواهند شد؟ آقای Drew Holmes از کمپانی یوبیسافت معتقد است که این ویژگی باعث تأثیرگذاری بیشتر بازی و غرق در دنیای آن می‌گردد.

 آقای Holmes در مصاحبه ای اظهار داشته است: «ما درواقع می‌خواهیم در این بازی تمرکز بر روی جستجو و اکتشاف همراه با حس شک و تردید باشد به این صورت که گیمر مدام با خود فکر کند که (مطمئن نیستم چکار کنم و یا کجا بروم). شما در این بازی باید به دنیای اطراف خود توجه کنید و نقاط راهنمای بسیار خوبی طراحی شده که با استفاده از آنها می‌توانید برای تطبیق بهتر و شناسایی محیط استفاده نمایید.»

در حالیکه ممکن است فقدان مینی-مپ در بازی Far Cry 5 منجر به گمراهی برخی از گیمرها گردد اما این ویژگی باعث مؤثرتر واقع شدن بازی و غرق در دنیای آن می‌شود.

بازی Far Cry 5 در ژانر اکشن ماجراجوئی شوتر اول شخص و مد تک نفره و چند نفره طراحی شده است. این بازی در حال حاضر مراحل ساخت و توسعه را می‌گذراند و قرار است در اوایل سال 2018 برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows ارائه شود.

م.حافظ | اخبار | 02/07/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.