نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 11 تیر 1396
ساعت 18:41

نسخه کالکتور بازی LawBreakers رونمایی شد

0 از 5

نسخه کالکتور بازی LawBreakers  رونمایی شد

سازنده بازی LawBreakers یعنی استودیوی Boss Key Games قرار است با همکاری کمپانی Limited Run Games نسخه فیزیکی این بازی را عرضه کند. نسخه کالکتور و نسخه استاندارد این بازی در ماه آگست (مرداد) برای PC  و PS4 عرضه خواهند شد.

هر دو ورژن مذکور شامل دفترچه Abaddon ، دو بسته کارت از کاراکترها، مجموعه استکیرهای انحصاری LawBreakers، استیکر Deadzo، کارت پستال و یک جعبه خواهند بود. نسخه کالکتور با قیمت  70 دلار برای PC  و PS4 تقریباً یکسان است اما تنها تفاوت آن این است که ورژن PC همراه با کد دیجیتال دیلاکس برای شبکه استیم می‌باشد درحالیکه ورژن PS4 دارای یک نسخه فیزیکی است.

امکان پیش خرید نسخه کالکتور برای PC در حال حاضر از طریق وبسایت Limited Run فراهم است اما فقط تا روز 7 جولای (16 تیر) فرصت باقی است. هیچ گونه محدودیتی برای نسخه PC وجود ندارد و بر اساس میزان تقاضای علاقه مندان، ارائه خواهد شد. خرید نسخه کالکتور برای PS4 از تاریخ 4 آگست (13 مرداد) امکان پذیر خواهد بود و تعداد آن محدود و به میزان 2500 نسخه است.

بازی LawBreakers در ژانر شوتر اول شخص و مد چندنفره طراحی شده است. این بازی شامل 2 قسمت، 9 کلاس مختلف و توانایی های گوناگون برای مبارزه خواهد بود. LawBreakers در تاریخ 8 آگست 2017 (17 مرداد 1396) برای PlayStation 4, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 02/07/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.