نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 26 مهر 1396
ساعت 18:58

بلیزنسکی: مایکروسافت بدلیل چشم‌پوشی از Xbox One ناراحت است

5 از 5

خالق بازی Lawbreakers نگران است که انتخاب PlayStation از سوی آن‌ها منجر به ناراحتی مایکروسافت شده باشد

بازی Lawbreakers جدیدترین عنوان «کلیف بلیزنسکی» (Cliff Bleszinski) است که بازیکنان او را به جهت ساخت مجموعه بازی انحصاری Gears of War برای Xbox 360 می‌شناسند. در نتیجه او پیش از این همکاری خوبی با شرکت Xbox داشته است اما انتخاب کنسول PS4 به عنوان یکی از پلتفرم‌های مقصد بازی Lawbreakers و عدم انتخاب Xbox One منجر به تعجب طرفداران شد. اکنون او در مصاحبه‌ اخیر خود اعلام کرده است که انتخاب PS4 از سوی او و چشم‌پوشی از مایکروسافت، منجر به ناراحتی آن‌ها شده است. او گفت:

من عاشق نسخه‌های مختلف کنسول Xbox هستم اما موضوعات دیگری نیز وجود دارند. احساس می‌کنم که Xbox بدلیل انتخاب من احساس رد شدن کرده است اما از دید ما این تنها انتخابی بود که بازیمان ابتدا برای PlayStation در دسترس قرار گیرد و در نهایت بازی را برای Xbox هم در دسترس قرار دهیم.

احتمالاً بسیاری از اعضای تیم Xbox در زمان مشاهده انتخاب بلیزنسکی متعجب شده باشند گرچه تصمیمات تجاری خارج از بحث روابط و احساسات شخصی هستند. مطمئناً اگر مایکروسافت آینده پولی مناسبی را برای بازی Lawbreakers مشاهده می‌کرد، بدون معطلی به سمت آن حرکت می‌کرد. اکنون بنظر می‌رسد که بلیزنسکی و استودیوی «باس کی» (Boss Key) با مشکل جدی در ارتباط با بازی خود طرف هستند.

بازی Lawbreakers هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 و PC در دسترس است.

فرشاد | اخبار | 18/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.