نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 26 مهر 1396
ساعت 18:45

شرکت Gearbox به دنبال استخدام یک نویسنده‌ی جدید است

0 از 5

Gearbox می‌خواهد برای عنوان Borderlands 3 یک نویسنده‌ی جدید استخدام کند اما این شخص نویسنده‌ی اصلی نخواهد بود و توسعه و ساخت بازی کماکان در حال انجام است

در اعلامیه‌ی شرکت Gearbox اعلام شده که آنها به دنبال یک نویسنده‌ی جدید برای یک عنوان AAA در سبک FPS هستند که این عنوان المان‌های RPG را نیز داراست. همچنین اعلام شده که این بازی دارای شخصیت‌های برجسته و یک خط داستانی اصلی نیز هست. بسیاری معتقدند که این بازی همان Borderlands 3 است.

ما می‌دانیم که مدتی است ساخت Borderlands 3 شروع شده. در ماه آوریل گذشته (فروردین ماه) Gearbox رسما ساخت قسمت سوم Borderlands را تایید کرد و استودیوی Take-Two زیر مجموعه‌ی کمپانی 2K Games  نیز رسما اعلام کرد که بازی Borderlands 3 رسما در انتهای سال مالی این کمپانی، یعنی مارچ (اسفند) ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. حال نیز با اعلام شدن لیست نیازهای شغلی جدید، اطلاعاتی تازه از بازی بدست ما رسیده است. 

در این لیست اعلام شده که به یک نویسنده نیاز است تا در داستان اولیه و طرح‌های پلات‌ها تغییراتی ایجاد کند. او وظیفه دارد جملات داستان اولیه را به صورتی تغییر دهد که برای مخاطب عام نیز قابل فهم باشد. این مورد، دیالوگ‌هایی که توسط شخصیت‌ها گفته می‌شوند را شامل می‌شوند. همچنین این نویسنده‌ وظیفه‌ی نوشتن متن‌های درون بازی برای ماموریت‌ها و فعل‌ و انفعالات را بر عهده دارد. Gearbox تمایل دارد که فرد مورد نظر آنها دارای حس شوخ طبعی باشد و همچنین فضای کمدی را به این قسمت از Borderlands تزریق کند و در عین حال به طرح اصلی داستان نیز وفادار باشد. 

متاسفانه این لیست اطلاعات زیادی به ما نمی‌دهد. در ابتدا همه اینطور فکر میکردند که Gearbox هنوز حتی نوشتن داستان بازی را نیز شروع نکرده. سپس مشخص شد که آن‌ها فعلا فقط به دنبال نویسنده هستند نه یک نویسنده‌ی اصلی یا روایت‌گر اصلی. و در نهایت معلوم شد که این شخص مورد نظر به تیم نویسندگی بازی برای فضا دادن به متن، دیالوگ‌ها و بخش‌های دیگر کمک خواهد کرد. و همچنین در خلق یک پلات از داستان نقشی نخواهد داشت.

عنوان Borderlands 3 توسط Take-Two در سال مالی این شرکت عرضه خواهد شد که از تاریخ اول آوریل تا ۳۱ مارس ۲۰۱۸ به طول می‌انجامد. همچنین در همین زمان احتمالا بازی بزرگ راکستار یعنی Red Dead Redemption 2 نیز عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.