نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 26 مهر 1396
ساعت 18:41

جزئیاتی در مورد نسخه Xbox One X بازی ARK: Survival Evolved اعلام شد

0 از 5

در حالت جدید در نسخه Xbox One X بازی ARK: Survival Evolved وجود خواهد داشت

بزودی کنسول Xbox One X در دسترس قرار می‌گیرد و بازی‌های متعددی قصد پشتیبانی از آن را دارند. سازنده بازی Ark: Survival Evolved نیز قصد استفاده از قدرت مازاد این کنسول را دارد و اعلام کرد که مموری Xbox One X به آن‌ها اجازه در اختیار داشتن گیم‌پلی نرم‌تری را خواهد داد و از کرش‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.

در حالیکه این بازی با کیفیت 4k برروی این کنسول جدید اجرا نخواهد شد اما از دو حالت گرافیکی جدید پشتیبانی می‌کند. یکی کیفیت 1440p و نرخ فریم 30 و دیگری کیفیت 1080p و نرخ فریم 60. هر دو حالت از قابلیت نورپردازی HDR بهره‌مند خواهند بود. با توجه به گرافیک بالای این بازی، در اختیار داشتن نرخ فریم ثابت 60 بسیار خوب بنظر می‌رسد.

در حالیکه استودیوی سازنده قول داده بود که هیچ tether برروی کنسول جدید برای اجرای حالت محلی co-op استفاده نخواهد شد اما چنین چیزی بدلیل وجود مشکلات و محدودیت‌های پردازنده ممکن نیست. از سوی دیگر بازیکنان همچنان قادرند تا از امکان افزایش طیف tether استفاده کنند.

پشتیبانی از قابلیت‌های Xbox Play Anywhere و کراس پلی این بازی تا ماه نوامبر به تعویق افتاد چراکه تیم سازنده همچنان در حال بررسی سیستم ضد تقلبی هستند که تحت نام BattleEye شناخته می‌شود. بازی ARK: Survival Evolved هم اکنون برروی پلتفرم‌های PS4 ، Xbox One و PC در دسترس است.

فرشاد | اخبار | 18/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.