نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 13 شهریور 1396
ساعت 19:20

آپدیت‌های جدید بازی LawBreakers در راه است

0 از 5

بازی LawBreakers بزودی آپدیت های جدیدی از قبیل نقشه جدید، کلاس جدید و ... دریافت خواهد کرد

قرار است برای بازی LawBreakers یک سری آپدیت های مهمی ارائه شوند. در صفحه توییتر این بازی پستی در رابطه با ویژگی ها و محتوای جدید این بازی منتشر شده است. بر اساس آن، گیمرها می‌توانند منتظر نقشه های جدید، ویژگی های جدید، کلاس های دیگر و ... باشند.

این نقشه های جدید Namsan و Gateway نام دارند. ویژگی جدیدی که قرار است به این بازی اضافه گردد با نام Skirmishes معرفی شده و همچنین یک مد رتبه بندی جدید به نام Boss Leagues نیز در راه است. یک کلاس جدید همراه با آپدیت های بی نظیر نیز اعلام شده است.

قرار است محتوای جدید این بازی به ترتیبی که در تصویر زیر نمایش داده شده ارائه شود اما در صورت ایجاد تغییراتی در مسیر توسعه و ساخت آنها ممکن است با تغییراتی مواجه گردد.

تمامی قسمت های این محتوای جدید و همچنین بقیه چیزهایی که در آینده ارائه خواهند شد، برای کسانی که بازی  LawBreakers را خریداری کرده اند رایگان می‌باشد.

عنوان LawBreakers از نوع بازی های شوتر اول شخص در مد چندنفره است که استودیوی Boss Key Productions مسئولیت ساخت و توسعه آن را بر عهده داشته و کمپانی Nexon ناشر آن می‌باشد. این بازی حدود یک ماه قبل عرضه شد و هم اکنون برای پلتفرم های PlayStation 4, Microsoft Windows موجود می‌باشد. در نقد و بررسی این بازی در سایت خبری GameSpot امتیاز 8 از 10 به آن اعطا شده است.

12

م.حافظ | اخبار | 04/09/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.