نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 14 شهریور 1396
ساعت 13:41

تریلر Operation Blood Orchid DLC بازی Rainbow Six Siege

4 از 5

DLC Operation Blood Orchid بازی Rainbow Six Siege عرضه شد + تریلر

قرار است امروز مورخ 5 سپتامبر 2017 (14 شهریور 1396) DLC جدیدی برای بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege عرضه شود. این DLC با نام Operation Blood Orchid معرفی شده و شامل بهینه سازی بیشتر و بهبود نورپردازی ثابت و دینامیک می‌باشد. بعلاوه این محتوا 3 اپراتور جدید و 1 نقشه جدید به بازی اضافه خواهد کرد. هم اکنون می‌توانید تریلر ارائه شده برای Operation Blood Orchid را در پایان متن مشاهده کنید.

اپراتورهای جدید شامل Ying و Lesion از نیروهای Special Duties Units و اپراتور Ela Bosak از سازمان GROM هستند. آنها به نقشه Theme Park واقع در هنگ کنگ فرستاده می‌شوند؛ این نقشه برای تمامی گیمرها قابل دسترس خواهد بود. کسانی که سیزن پس بازی را داشته باشند دسترسی انحصاری به مدت یک هفته به این 3 اپراتور خواهند داشت. در غیر این صورت علاقه مندان می‌توانند هفته آینده با استفاده از امتیازات Renown یا R6 Credits این اپراتورها را خریداری نمایند.

Operation Blood Orchid سرورهای جدیدی برای آغاز فصل 3 نیز به همراه دارد که منجر به اتصال، FPS و ثبات بهتر می‌شود. بعلاوه یک سیستم فیزیکی جدید هم وجود دارد که به رفع یک سری مشکلات گیمرها کمک می‌کند.

Tom Clancy's Rainbow Six Siege از نوع بازی های شوتر تاکتیکی در مد تک نفره و چندنفره می‌باشد که توسط استودیوی Ubisoft Montreal ساخته شده و در اواخر سال 2015 برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شد.

م.حافظ | اخبار | 05/09/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.