نویسنده: آرمین صیامی زاده جمعه، 17 فروردين 1397
ساعت 12:46

تولید LawBreakers متوقف شد

0 از 5

تمرکز استودیوی Boss Key روی پروژه‌های جدید خواهد بود

این استودیو اخیراً بیانیه‌ای منتشر کرد که طی آن به حمایت از شرایط فعلی بازی و شروع پروژه‌های جدید اشاره داشت. متن کامل این بیانیه که در سایت رسمی استودیو منتشر شد به این شکل است:

مدتی زیادی از آخرین بازی که درباره‌ی LawBreakers صحبت کردیم می‌گذرد. این موضوع برای ما در استودیوی Boss Key که سعی داریم تا حد امکان در ارتباط با طرفداران شفاف باشیم بسیار سخت بوده. حال وقت این است که حقیقت را، با این‌ که خیلی هم تعجب‌ برانگیز نیست، بیان کنیم.

واقعیت این است که LawBreakers نتوانست به اندازه‌ی کافی بازیکن جذب کند و سود مورد نیاز برای ادامه‌ی راه را، حداقل آنطور که ما انتظار داشتیم و می‌خواستیم، برایمان به ارمغان بیاورد. با اینکه تغییر به حالت Free-to-Play راحت‌ترین کار ممکن به نظر می‌رسد، اما ابعاد این تغییر نیازمند برنامه‌ریزی و منابع زیادی است. تیم ما در سه سال و نیم گذشته روی این بازی وقت زیادی گذاشته و استودیوی ما قصد دارد در زمان مناسب به این بازی شانس دومی بدهد، اما تا زمان مناسب، LawBreakers را در شرایط فعلی حمایت ‌می‌کنیم و در عین حال به سمت پروژه‌های جدید با رهبری افراد خلاق حرکت خواهیم کرد. درحال حاضر نیز مشغول پروژه‌ای هستیم که فعلاً نمی‌توانیم نشان بدهیم، اما برایمان بسیار اهمیت دارد و روی آن کنترل کاملی داریم. از فهم و شکیبایی شما بسیار متشکریم.

ظاهراَ این بازی جدید ربطی به LawBreakers ندارد و به دست Nexon نیز منتشر نخواهد شد.

LawBreakers سال گذشته به دست کمپانی Nexon برای PC و PS4 منتشر شد ولی از نظر مالی شکست خورد و این کمپانی تقصیر را به گردن محبوبیت عنوان PUBG انداخت.

ما انتظارات زیادی از این عنوان داشتیم اما زمان انتشار بازی مناسب نبود چون همزمان با عنوان PlayerUnknown’s Battleground با محبوبیت روز افزونش، کار را برای هر بازی شوتری از جمله LawBreakers بسیار سخت کرده بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.