نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 13 شهریور 1396
ساعت 18:12

تریلرهای جدیدی از بازی Destiny 2

0 از 5

انتشار 2 تریلر جدید از بازی آینده Destiny 2

کمپانی Sony Interactive Entertainment و استودیوی Bungie دو تریلر جدید از بازی Destiny 2 منتشر کرده اند که می‌توانید در پایان متن مشاهده نمایید.

اولین تریلر مربوط به ویژگی جدیدی به نام adventures می‌باشد که درواقع جستجوها و اکتشافات جانبی در بازی هستند که در مناطق اکتشافی یافت می‌شوند و  به شما امکان کسب اطلاعات بیشتری در مورد دنیای بازی و کاراکترهای آن می‌دهد.

دومین تریلر در مورد کاراکتر Devrim Kay است؛ او یک تیرانداز اسنایپر می‌باشد در نقش راهنمای شما در منطقه European Dead Zone و همچنین مهیا کننده جوایز و غارت ها بازی می‌کند.

بازی Destiny 2 عنوانی است در ژانر شوتر اول شخص چند نفره آنلاین که استودیوی Bungie مسئولیت ساخت و توسعه آن را بر عهده دارد. قرار است در تاریخ 6  سپتامبر 2017 (15 شهریور 1396) ابتدا برای PlayStation 4 و Xbox One عرضه گردد و پس از آن در تاریخ 24 اکتبر 2017 (2 آبان 1396) برای Microsoft Windows نیز ارائه شود.

به تازگی تریلر دیگری از این بازی منتشر شد که به نمایش یک نقشه جدید و همچنین ویژگی سفر سریع میان مناطق نشست هوایی می‌پردازد. برای مشاهده آن به این آدرس مراجعه فرمایید.

عنوان Destiny 2 در نمایشگاه امسال گیمزکام بسیار خوش درخشید و برنده 2 جایزه ویژه این نمایشگاه شد.

م.حافظ | اخبار | 04/09/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.