نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 26 مهر 1396
ساعت 19:22

انتشار بازی‌های PC و نینتندو سوئیچ با لیبل جدید توسط سونی

0 از 5

سونی بازی‌های PC و نینتندو سوئیچ را با لیبل جدیدی به نام Unties منتشر می‌کند

شرکت سونی خبر از تقسیم وظایف انتشار بازی‌های ویدئویی برای سایر پلتفرم‌ها داد. Sony Music Entertainment لیبل جدیدی تحت عنوان Unties منتشر نمود که شامل پروژه‌های آینده نظیر Tiny Metal می‌شود که برای پلتفرم‌های نینتندو سوئیچ، PC و PS4 عرضه می‌شود.

Unties برای سه پروژه دیگر نیز معرفی شده است که شامل یک عنوان برای PS4 و دو عنوان برای PC می‌شود. Sony Music اعلام کرد که این لیبل برای نمایش عناوین با کیفیت بالای مستقل استفاده خواهد شد تا توسط SME برای طیف گسترده‌ای از مخاطبین در دسترس قرار گیرد. براساس اعلام این شرکت، انجام این کار خالقین بازی‌ها را از ارتباطات بیشمار و قید و بندهای آن در زمان عرضه بازی‌ها رها خواهد کرد و آزادی بی قید و شرطی را در زمان عرضه برای آن‌ها فراهم می‌کند.

این اولین باری نیست که شرکت سونی اقدام به انتشار بازی‌هایی برای سایر پلتفرم‌ها می‌کند. پیش از این Sony Online Entertainment بازی‌هایی نظیر PlanetSide 2 و Payday: The Heist را برای PC منتشر کرده است. SOE که مستقل از PlayStation و Sony Interactive Entertainment قرار داشت در نهایت فروخته شد و به Daybreak تغییر نام پیدا کرد و دیگر زیرمجموعه شرکت سونی نیست.

در هر صورت تلاش مجدد شرکت سونی جهت ورود به دنیای انتشار عناوین چند پلتفرمی جالب بنظر می‌رسد.

فرشاد | اخبار | 18/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.