نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 11 تیر 1396
ساعت 15:54

نسخه ی PS4 بازی Shadow of the Colossus چه ویژگی‌هایی دارد؟

4 از 5

بازی Shadow of the Colossus برای PS4 نسبت به نسخه های قبلی این بازی ویژگی هایی خواهد داشت

فامیتو اودا ( Fumito Ueda ) سازنده ی بازی Shadow of The Colossus در مصاحبه ای که با یوروگیمر انجام داده است، به این نکته اشاره کرد که نسخه ی PS4 سایه ی کولوسوس ویژگی های منحصر بفردی خواهد داشت.

در جریان E3 2017 یکی از بازی های ارزشمندی که معرفی شد، Shadow of The Colossus برای PS4 بود. عنوانی که برای نسل ششم کنسول های بازی توسط Fumito Ueda افسانه ای ساخته شد و سپس سونی با ایجاد تغییراتی اندک این عنوان را ریمستر شده به نسل هفتم آورد. حالا که نوبت دارندگان کنسول های نسل هشتم رسیده تا بتوانند یکی از بهتری بازی های سبک اکشن ماجراجوئی را تجربه کنند، بنظر می رسد که این نسخه تنها یک ورژن بهینه شده از بازی اصلی نخواهد بود.

تریلر معرفی بازی در E3 2017

سازنده ی Shadow of The Colossus علاقه دارد به این بازی در نسل هشتم ویژگی‌های جدیدی اضافه کند. متاسفانه در رابطه با اینکه بازی سایه‌ی کولوسوس در PS4 چه برتری‌هائی نسبت به نسخه های پیشین خواهد داشت، صحبتی نشده.

فامیتو اودا در اینباره گفته است که :

برای نسخه ی PS4 ایده هائی دارم اما دوست ندارم در رابطه با آنها صحبت کنم. دلیلش این است که اگر ایده هایم را مطرح کنم و بنا به دلایلی نتوانیم آنها را در نسخه ی نسل هشتم پیاده سازی کنیم، شرمنده ی طرفداران خواهم شد. از طرفی قرار نیست که باس جدیدی به بازی اضافه کنیم. در Shadow of the Colossus 16 باس وجود دارد و داستان بر اساس همین تعداد چالش و درگیری روایت می‌شود. چیزی که علاقه ای به ایجاد تغییر در آن ندارم ."

طرفداران بازی مشتاقانه انتظار داشتند که بالاخره Colossus ناتمام بازی را در نسخه ی PS4 ببینند اما بنظر می‌رسد که نه Ueda و نه سونی علاقه ای به این موضوع ندارند. به احتمال زیاد، ویژگی هائی که Ueda از آنها صحبت می‌کند به طراحی محیط و همینطور بهینه سازی موتور بازی برای کنسول های نسل هشتم و ارتقای تکسچر ها مربوط می‌شود.

نسخه ی نسل هشتم بازی Shadow of the Colossus در تاریخی نامشخص در سال 2018 برای PS4 عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.