نویسنده: م.حافظ شنبه، 10 تیر 1396
ساعت 15:51

پشتیبانی بازی Call of Duty Ghosts از قابلیت Backward کنسول Xbox One

0 از 5

بازی Call of Duty: Ghosts از سازگاری زمینه ای بر روی Xbox One پشتیبانی می‌کند

کمپانی مایکروسافت اعلام کرده است بازی Call of Duty: Ghosts هم اکنون از ویژگی سازگاری زمینه ای پشتیبانی می‌کند و بر روی  Xbox One قابل اجرا می‌باشد. این موضوع به این معنا است که اگر بازی Call of Duty: Ghosts بر روی Xbox 360 داشته اید هم اکنون می‌توانید ورژن 360 آن را بر روی Xbox One نصب و بازی کنید. بازی Call of Duty: Ghosts قبلاً در سال 2013 عرضه شد اما بر خلاف بازی های قبلی این سری مانند  Call of Duty: Black Ops (عرضه شده در سال 2010) و بازی Call of Duty: Black Ops II  (عرضه شده در سال 2012) احتمال کمی وجود دارد که این بازی هم موفقیت مشابهی در میان کاربران آنلاین داشته باشد. علتش این است که بازی Call of Duty: Ghosts در سال 2013 برای Xbox One در دسترس قرار گرفت.

بازی Call of Duty: Ghosts اولین بازی از این سری بود که هم برای کنسول های سنتی یعنی Xbox 360 ، PS3 و WiiU و هم برای کنسول های نسل جاری یعنی Xbox One و PS4 عرضه گردید. همچنین آخرین بازی از این سری بود که در زمانی نزدیک به عصر ما طراحی شد. بازی های بعدی از قبیل Call of Duty: Black Ops III ، Call of Duty: Advanced Warfare و Call of Duty: Infinite Warfare همگی در محیط آینده طراحی شدند. اگر به خاطر داشته باشید، Ghosts بخاطر یکی از کاراکترهای اصلی اش Shepherd Riley دوست داشتنی معروف بود.

با این حال ویژگی سازگاری زمینه ای Xbox One همواره برای بازی های زیادی طراحی می‌شود. حتی اگر بازی Call of Duty: Ghosts با استقبال زیاد گیمرها رو به رو نشود بازهم این موضوع جذاب است که مایکروسافت روح تازه ای به عناوین قدیمی اش می‌بخشد.

همانطور که می‌دانید بازی جدید این سری با عنوان Call of Duty: WWII در تاریخ 3 نوامبر 2017 (12 آبان 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 01/07/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.