نویسنده: م.حافظ شنبه، 10 تیر 1396
ساعت 15:17

بازی God of War پیوستگی خود را با بازی های قبلی حفظ خواهد کرد

5 از 5

بازی God of War جدید پیوستگی و اتصال خود را با بازی های اورجینال حفظ خواهد کرد

هنگامی که بازی God of War برای اولین بار در سال گذشته رونمایی شد، طرفداران بسیار تشنه و منتظر بازگشت مجدد کریتوس و این فرنچایز بسیار عالی شرکت سونی بودند. اما در کنار این خوشحالی و عطش، نگرانی مهمی وجود داشت زیرا به نظر می‌رسید که این بازی جدید بعنوان یک نسخه مجدد راه اندازی شده ضعیف و دور از سبک گیم پلی و داستان این فرنچایز باشد.

امسال در نمایشگاه E3 تریلری جدیدی که برای این بازی منتشر شد این موضوع را تأیید کرد که این بازی جدید ضمن متفاوت بودن با بازی های قبلی God of War ، پیوستگی و اتصال خود را با بازی های اورجینال حفظ کرده است (تریلر E3 2017 بازی God of War). آقای Cory Barlog کارگردان این بازی اخیراً همین موضوع را در مصاحبه با منبع خبری COG  تأیید کرده است: «کدام انسان عاقلی، تاریخچه مربوط به زندگی و سابقه یک کاراکتر در 8 بازی را بخاطر یک داستان جدید نادیده می‌گیرد؟»

بازی God of War بعدی حتی با وجود داشتن یک سری ویژگی های منحصر به فرد خود، همچنان از بازی های اورجینال این سری سرچشمه می‌گیرد و ما امیدواریم که در این بازی جدید، کریتوس و شخصیتش بسیار عالی و با وقار باشد. در بازی های اورجینال این سری، کاراکتر کریتوس شخصی بسیار عصبانی و خشن بود و حاضر بود به خاطر انتقام خودخواهانه خود، تعادل همه دنیا را به هم بریزد. شاید با کنار هم قرار دادن و مقایسه کریتوس جدید، آرامتر، متعادل تر و بهتر، در مقابل کریتوس قدیمی، این بازی بتواند بسیارخوب عمل کند.

همانطور که می‌دانید بازی God of War بعدی در سال 2018 برای PlayStation 4 عرضه خواهد شد. استودیوی SIE Santa Monica مسئولیت ساخت و کمپانی Sony Interactive Entertainment مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارند.

م.حافظ | اخبار | 01/07/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.