نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 28 شهریور 1396
ساعت 14:42

تریلر نسخه PS4 بازی Shadow of the Colossus در TGS 2017

4 از 5

تریلر جدیدی از نسخه PS4 بازی Shadow of the Colossus در مراسم TGS 2017 به نمایش درآمد

عنوان Shadow of the Colossus حدود 11 سال قبل برای PlayStation 2 عرضه شد و مدتی پس از آن برای PlayStation 3 نیز ارائه گردید. قرار است نسخه PlayStation 4 آن نیز در سال آینده ارائه شود.

طی کنفرانس خبری شرکت سونی در مراسم Tokyo Game Show 2017 تریلر جدیدی از ورژن PlayStation 4 بازی  Shadow of the Colossus به نمایش درآمد. این تریلر به نمایش غول های عظیم الجثه این بازی می‌پردازد. هم اکنون می‌توانید تریلر ارائه شده را در پایان متن مشاهده کنید.

بازی Shadow of the Colossus عنوانی در ژانر اکشن ماجراجوئی است. داستان آن مربوط به یک مرد جوان به نام Wander می‌باشد که وارد سرزمینی ممنوعه شده است. کاراکتر Wander باید مسیر طولانی را سوار بر اسب طی کند و موجودات عظیم الجثه ای که به نام colossi معروف هستند را شکست دهد. این بازی درواقع به عنوان یک بازی معمایی تعریف شده زیرا نقاط ضعف مربوط به موجودات غول آسا باید تشخیص داده شده و سپس بر مبنای این نقاط ضعف آنها را شکست داد.

ورژن بازسازی شده Shadow of the Colossus برای PlayStation 4 در حال حاضر مراحل ساخت و توسعه را توسط استودیوی SIE Japan و Bluepoint Games می‌گذراند و قرار است در سال 2018 عرضه گردد.

م.حافظ | اخبار | 19/09/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.