نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 28 شهریور 1396
ساعت 14:18

تریلر بازی Detroit: Become Human در TGS 2017

0 از 5

در مراسم TGS 2017 تریلر جدیدی از بازی Detroit: Become Human به نمایش درآمد

سازنده بازی هایی چون Heavy Rain و Beyond: Two Souls یعنی استودیوی Quantic Dream تریلر جدیدی از بازی آینده اش Detroit: Become Human در مراسم TGS 2017 منتشر کرد که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید.

طی کنفرانس خبری شرکت سونی در مراسم Tokyo Game Show 2017 این تریلر جدید از بازی Detroit: Become Human به نمایش در آمد. این تریلر کشمکش میان انسانها و روبات های انسان نما را نشان می‌دهد. کشمکش میان این دو گروه بخش گسترده ای از داستان بازی را تشکیل می‌دهد.

عنوان Detroit: Become Human از نوع بازی های اکشن ماجراجوئی در مد تک نفره می‌باشد که برای PlayStation 4 معرفی شده است. موضوع این بازی پیرامون 3 روبات انسان نما طراحی شده است: کاراکتر Kara که از کارخانه ای که در آن ساخته شده فرار کرده است؛ کاراکتر Connor که کار آن دنبال کردن و گرفتن روبات های انسان نمای منحرف مانند Kara است؛ و کاراکتر Markus که خودش را وقف رهایی روبات های انسان نما از بردگی و خدمت رسانی کرده است. این کاراکترها بسته به تصمیماتی که گیمر در بازی می‌گیرد، ممکن است نابود شوند و یا جان سالم به در برند. گیمر در این بازی از چشم انداز سوم شخص ایفای نقش خواهد کرد. داستان بازی بر مبنای تصمیماتی که گرفته می‌شود ادامه می‌یابد.

بازی Detroit: Become Human قرار است در سال 2018 برای PlayStation 4 ارائه شود.

م.حافظ | اخبار | 19/09/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.