نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 22 آذر 1397
ساعت 16:00

فروش Detroit: Become Human از ۲ میلیون نسخه عبور کرد

0 از 5

Detroit: Become Human، با فروش بیش از ۲ میلیون نسخه در ۵ ماه به سریع‌ترین بازی پرفروش کوانتیک دریم تبدیل شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جدیدترین محصول استودیو فرانسوی Quantic Dream یعنی Detroit: Become Human اخیرا از مرز یک موفقیت دیگر هم عبور کرد، و با ثبت بیش از ۲ میلیون نسخه فروش تنها پس از گذشت ۵ ماه از زمان عرضه، به سریع‌ترین عنوان پرفروش این استودیو تبدیل شد.

کوانتیک دریم، این اطلاعیه را به تازگی از طریق حساب توییتری و رسمی خود منتشر کرده، و گفته که Detroit: Become Human حالا در میان همه عناوین دیگر این تیم، در مدت فقط ۵ ماه، سریع‌تر موفق شده تا به این آمار دست پیدا کند. در پست جالبی که در ادامه این بحث منتشر شد، یکی از طرفداران پرسید که آیا این میزان فروش باعث شده تا کوانتیک دریم به سود برسد و هزینه‌های انجام شده برگردد؟ Quantic Dream در پاسخ گفت:

ما موفق شدیم روی ذهن ۲ تا ۳ میلیون نفر (که در حال بیشتر شدن هم هستند) اثرگذار باشیم. باعث شدیم بخندند و اشک بریزند و برای تعدادی از کاراکترها احساس همذات‌پنداری کنند. باعث شدیم تا این حس را داشته باشند که آن‌ها واقعا زنده هستند. این چیزی است که اهمیت دارد.

با در نظر گرفتن اینکه موضوع فروش دقیق بازی‌ها از جمله مباحثی است که ناشران روی افشای آن حساسیت دارند، به نظر منطقی می‌رسد که Quantic Dream چندان مایل نباشد درباره سودآور بودن بازی‌های خودش بحثی عمومی را ایجاد کند. جدیدترین درام تعاملی دیوید کیج، داستان چند شاخه‌ای را از طریق سه اندروید انسانی روایت می‌کند که در شهر آینده‌گرایانه دیترویت، باید با احساسات جدیدی که منجر به هرچه خودآگاه‌تر شدن آن‌ها می‌شود دست به گریبان شوند؛ شهری که در آن به این روبات‌ها مثل شهروندان درجه دو نگاه می‌شود.

بازی Detroit: Become Human در جریان رویداد اخیر The Game Awards 2018 نیز در سه رشته «بهترین کارگردانی»، «بهترین روایت داستانی» و «بهترین نقش‌آفرینی برای Bryan Dechart در نقش کانر» هم نامزد کسب جایزه بازی سال شد که البته در هر سه رشته، جایزه را به رقیبان خودش واگذار کرد. در خبری دیگر پیرامون این بازی، کوانتیک دریم اخیرا از بازی Quantic Dream Collection هم رونمایی کرد که هم به شکل دیجیتالی و هم فیزیکی عرضه می‌شود، و شامل بازی‌های Detroit: Become Human، Beyond: Two Souls و Heavy Rain است.

Detroit: Become Human هم‌اکنون به شکل انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی را نیز در اینجا مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.