نویسنده: میلاد شجری جمعه، 23 آذر 1397
ساعت 08:00

شخصیت 2B هفته آینده به لیست مبارزان بازی SoulCalibur VI اضافه می‌شود

0 از 5

شخصیت 2B از بازی NieR: Automata در تاریخ ۲۷ام آذرماه به لیست مبارزان عنوان SoulCalibur VI اضافه می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بعد از معرفی در ماه اکتبر، شخصیت اصلی بازی NieR: Automata به صورت رسمی قرار است در هفته آینده به لیست مبارزان عنوان SoulCalibur VI اضافه شود. کمپانی باندای نامکو اینترتیمنت (Bandai Namco Entertainment) اعلام کرد که شخصیت 2B طی آپدیتی در تاریخ ۲۷ام آذر ماه (۱۸ دسامبر ۲۰۱۸) به صورت رسمی منتشر می‌شود. این مبارزه جدید رایگان نبوده و در تاریخ مذکور روی تمامی پلتفرم‌ها با قیمت ۵ دلار قابل خریداری خواهد بود و خبری از انحصاری زمانی برای پلتفرمی خاص نیست. گفتنی است که تهیه کنندگان سیزن پس بازی SoulCalibur VI با قیمت ۳۰ دلار، به صورت رایگان به این شخصیت دسترسی خواهند داشت.

بازی SoulCalibur VI روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. این عنوان در نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ امتیاز ۸ از ۱۰ را دریافت کرد. خلاصه‌ای از این نقد و بررسی به شرح زیر است:

SoulCalibur VI بازسازی دلچسبی از نخستین عنوان این سری است که توانسته با گیم‌پلی روان و تنوع کاراکترهای بالا تجربه‌ای لذت‌بخش برای طرفداران قدیمی و مخاطبان جدید ایجاد کند. ایرادهای متعددی از نظر روایت داستانی به بازی وارد است که نشان از کم کاری تیم سازنده در این زمینه دارد. با این همه با توجه به تجربه ای که در زمینه بازی‌های مبارزه‌ای دارم معمولا نمی‌توان از اکثر این عناوین انتظار داستانی زیبا و معقول داشت. اگر به دنبال گیم‌پلی‌ای جذاب و خلاق، جلوه‌های بصری چشم‌نواز و موسیقی روح‌نواز هستید مطمئنا در حال حاضر SoulCalibur VI بهترین انتخاب شماست!

پیرامون بازی NieR: Automata، کمپانی اسکوئر انیکس چندی پیش تایید کرد که نسخه Game of the YoRHa Edition بازی در تاریخ هفتم اسفندماه (۲۶ فوریه ۲۰۱۹) برای رایانه‌های شخصی (استیم) و پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. گفتنی است که این نسخه شامل تنها بسته‌الحاقی بازی به نام 3C3C1D119440927 در کنار چهار پوسته برای ربات شما و Machine Mask Accessory می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.