نویسنده: میلاد شجری جمعه، 23 آذر 1397
ساعت 10:00

ساخت بازی Metro Exodus به پایان رسید؛ تاریخ عرضه بازی تغییر کرد

0 از 5

کمپانی دیپ سیلور تایید کرد که کار ساخت بازی Metro Exodus به صورت رسمی به پایان رسیده و قرار است یک هفته زودتر عرضه شود.

کمپانی دیپ سیلور (Deep Silver) و استودیو 4A گیمز امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ تایید کردند کار ساخت بازی Metro Exodus رسما به پایان رسیده یا به اصطلاح گلد شده است. در کنار این خبر همچنین اعلام شد که تاریخ عرضه این بازی تیراندازی یک هفته جلوتر آمده و به جای عرضه در تاریخ سوم اسفند (۲۲ فوریه)، در تاریخ ۲۶ام بهمن‌ماه ۹۷ (۱۵ فوریه ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. پیرامون همین خبر نیز «کلمنس کاندراتیتز» (Klemens Kundratitz)، مدیرعامل کمپانی دیپ سیلور، در بیانیه‌ای اعلام کرد:

طرفدارانمان، از زمانی که بازی Metro Exodus را در رویداد E3 2017 معرفی کردیم تاکنون صبورانه در انتظار بازی نشسته‌اند. ما چندی پیش تاریخ عرضه بازی را به تاخیر انداختیم تا مطمئن شویم که استودیو 4A گمیز زمان کافی برای تزریق ایده بلندپروازانه خود به بازی را دارد. اما امروز با خوشحالی تایید می‌کنیم که کار ساخت بازی Metro Exodus به پایان رسیده و ما قادر هستیم که تاریخ عرضه آن را به یک هفته جلوتر و تاریخ ۲۶ام بهمن‌ماه ۹۷ (۱۵ فوریه ۲۰۱۹) بیاوریم.

کمپانی دیپ سیلور همچنین تریلر جدیدی از بازی Metro Exodus با عنوان Title Sequence منتشر کرد که توسط استودیو Elastic.tv ساخته شده است؛ این استودیو وظیفه ساخت Title Sequence سریال‌هایی چون Game of Thrones و Westworld را برعهده داشته است. گفتنی است که این تریلر شامل موسیقی زیبایی می‌شود که توسط آهنگ ساز سری بازی‌های Metro یعنی «الکسی اوملچک» (Alexey Omelchuk) خلق شده است. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب با کیفیت 4K

بازی Metro Exodus دارای نسخه کالکترزی با قیمت ۲۳۵ دلار است که شامل یک مجسمه از شخصیت اصلی سری بازی‌های مترو یعنی آرتیون در کنار کتاب هنری و موارد دیگر می‌شود. این بازی همچنین دارای نسخه Limited Edition است که حاوی سیزن پس بازی و کتاب هنری می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.