نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 21 آذر 1397
ساعت 16:00

تاریخ انتشار NieR: Automata Game of the YoRHa Edition مشخص شد

5 از 5

اسکوئر انیکس، تاریخ انتشار دقیق نسخه Game of the YoRHa Edition بازی NieR: Automata را فاش کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی اسکوئر انیکس اخیرا اعلام کرده بود که بازی NieR: Automata، که به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ نیز مطرح هست، قرار است در اوایل سال آینده میلادی یک نسخه game of the year دریافت کند. این نسخه که «NieR: Automata Game of the YoRHa Edition» هم نام دارد، حالا مشخص شده که قرار است در روز ۲۶ فوریه (۷ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شود. به این ترتیب، گمانه‌زنی‌ها از اینکه این بازی سرانجام به پلتفرم ایکس‌باکس وان هم راه پیدا کند نیز به نتیجه نمی‌رسد.

نسخه The Game of the YoRHa Edition این بازی، غیر از بازی اصلی شامل بسته الحاقی 3C3C1D119440927 و پنج طرح برای Pod ها – شامل پوسته‌های Red Pod، Play System Pod، Retro Grey Pod، Cardboard Pod و Grimoire Weiss Pod – نیز هست. کسانی که این بازی را از فروشگاه پلی‌استیشن تهیه کنند، یک پوسته دینامیک پلی‌استیشن 4 و همچنین ۱۵ آواتار هم دریافت می‌کنند. خریداران بازی در استیم نیز ۲ پوستر دیجیتالی به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. اسکوئر درباره قیمت این بازی به شکل رسمی چیز نگفته، ولی حساب رسمی بازی به زبان ژاپنی، این هزینه را معادل ۴۸۰۰ ین معرفی کرده است. مشخص نیست که قیمت جهانی این بازی نیز معادل همین هزینه باشد یا خیر.

به همین مناسبت کارگردان بازی یعنی Yoko Taro نیز پیام مرموزی از طریق حساب توییتری خودش منتشر کرده که سوژه بحث‌های زیادی هم شده است. شما این پست را در ادامه مطالعه می‌کنید:

وقتی اسکوئر از من خواست که درباره نسخه Game of the YoRHa Editionچیزی بگویم، به نکته جالبی پی بردم. اگر تاریخ انتشار نسخه‌های ژاپنی، آمریکا و اروپا را بدون فاصله بنویسید شما 20170223، 20170307 و 20170310 را دارید و اگر این‌ها را جمع کنید عدد 60510840 را خواهید داشت. اگر این عدد را از وسط به دو نیم تبدیل کنید، 6051 و 0840 را دارید و اگر این اعداد را از هم تفریق کنید، 5211 را خواهید داشت!!

کاملا درست است، یک عددی که کاملا تهی از هر معنایی است.

مشخص نیست نتیجه‌گیری نهایی Taro اشاره به یک نکته مرموز درباره خود بازی است، یا فقط سوژه‌ای برای شوخی با مخاطبان بوده است. در هر صورت، نسخه بازی سال این عنوان همان‌طور که اشاره شد در روز ۷ اسفند برای پلی‌استیشن 4 و PC منتشر می‌شود. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از بازی NieR: Automata را نیز در اینجا مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.