نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 21 آذر 1397
ساعت 09:00

بازی Project CARS 3 در دست ساخت است

0 از 5

استودیو Slightly Mad به تازگی تایید کرده که بازی Project CARS 3 هم‌اکنون درحال ساخت قرار دارد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ طرفداران سری بازی‌های شبیه‌ساز مسابقات اتومبیلرانی Project CARS، اخیرا تاییدیه خوشحال‌کننده‌ای از درحال ساخت بودن سومین نسخه از این مجموعه دریافت کردند. این تاییدیه البته به شکلی جالب هم منتشر شده؛ به این صورت که وقتی صحبت‌های طرفداران به خاطر احتمال ساخته شدن Project CARS 3 در یکی از موضوعات انجمن GT Planet داغ شده بود، Ian Bell مدیرعامل استودیو Slightly Mad شخصا وارد بحث شد و تایید کرد که نسخه سوم بازی همین حالا هم مراحل ساخت خودش را طی می‌کند.

ایان بل البته اطلاعات بیشتری در این رابطه در اختیار نگذاشته و مشخص نیست که چه انتطاراتی از این بازی می‌توان داشت، و اینکه تاریخ عرضه آن چه زمانی است و آیا اصلا برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم منتشر می‌شود یا خیر. همچنین با توجه به نسخه دوم، این موضوع هم مشخص نیست که Project CARS 3 بیشتر قرار است به عنوان یک دنباله عمل کند یا ساختارهای تازه‌ای را به سری بیاورد. همه آنچه که تایید شده این است که بازی جدیدی از سری Project CARS در دست ساخت است و البته این بازی، قرار است یک پروژه جاه‌طلبانه هم باشد.

شما این را اول اینجا شنیدید. یک بازی جدید از Project CARS در دست ساخت است. نمی‌توانم بیش از این چیزی بگویم، ولی برای زمان‌بندی خیلی عجله نکنید. برنامه ما این است که بهتر از هر چیز دیگر باشیم و این کار هم زمان بیشتری را طلب می‌کند.

استودیو Slightly Mad در بازی Project CARS 2 عملکرد بسیار خوبی را به ثبت رساند، و این بازی سبک شبیه‌سازی ریسینگ موفق شد تا براساس گزارش‌ها، هم در نگاه منتقدان و هم از نطر فروش و محبوبیت میان طرفداران، کاملا موفق عمل کند. همین عملکرد، قطعا انتظارات از استودیو را برای نسخه سوم بازی بالاتر می‌برد؛ موضوعی که با توجه به صحبت اخیر مدیرعامل استودیو، تیم سازندگان نیز به خوبی از آن مطلع هستند.

Project CARS 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی مگ از این بازی را نیز در اینجا مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.