نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 12 تیر 1396
ساعت 14:58

بازی Anthem مجموعه ای از ژانرهای مختلف است

0 از 5

بازی Anthem ترکیبی از ژانرهای مختلف خواهد بود

به نظر می‌رسد که بازی Anthem بسیار متفاوت با تمام کارهایی که تاکنون از استودیوی BioWare دیده ایم، باشد. Anthem  یک تجربه آنلاین دنیای اشتراکی است و ضرورتاً یک عنوان نقش آفرینی به شکل بازی هایی که تاکنون در تاریخچه این استودیو دیده ایم نیست. درحالیکه این موضوع تعدادی از مردم را نگران می‌کند اما نویسنده این مطلب در وبسایت خبری gamingbolt دید خوشبینانه ای نسبت به این بازی دارد. طبق اظهارات استودیوی BioWare ، بازیAnthem  قرار است مجموعه ای از ژانرهای متفاوت باشد؛ از ژانر شوتر و اکشن ماجراجوئی گرفته تا نقش آفرینی.

اخیراً مدیر استودیوی BioWare آقای Aaron Flynn با منبع خبری CBC Radio مصاحبه ای انجام داده است. در این مصاحبه از آقای Flynn در مورد ژانر اصلی بازی Anthem  پرسیده شده و ایشان پاسخ داده این بازی ترکیبی از ژانرهای متفاوت است و اصلاً شبیه کارهای قبلی استودیوی BioWare نمی‌باشد. گفته های ایشان به شرح ذیل است:

«در بازی Anthem  ماشین های تیرانداز وجود دارد، این یک بازی اکشن است، یک بازی نقش آفرینی است. این یک بازی مشارکتی است و بنابراین اولین تجربه در تاریخچه استودیوی ماست که به شما امکان بازی با دوستانتان را به صورت محلی می‌دهد. و این موضوع جذابیت بیشتری به آن می‌بخشد زیرا تعداد زیادی از گیمرها دوست دارند همراه دوستانشان بازی کنند و ما این امکان را برای آن فراهم می‌آوریم.»

این صحبتها بسیار جذاب هستند. استودیوی BioWare در تاریخچه خود بیشتر بخاطر ساخت بازی های نقش آفرینی شهرت داشته است اگرچه در سالهای اخیر با ساخت بازی های Mass Effect به سمت ژانر اکشن شوتر تغییر مسیر داده است. بسیار مشتاق هستیم ببینیم که بازی Anthem  چگونه خواهد بود. این بازی در سال آینده برای Xbox One ، PS4 و PC عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 03/07/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.