نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 21 تیر 1396
ساعت 13:36

تریلر Sign of the Times بازی Mafia III

3 از 5

بازی Mafia III بزودی محتوای  Sign of the Times را دریافت خواهد کرد

استودیوی Hangar 13 و کمپانی 2K Games اطلاعات جدیدی در مورد DLC آینده بازی Mafia III ارائه کرده اند.

این DLC با نام  Sign of the Times معرفی شده است و در آن، کاراکتر اصلی بازی یعنی Lincoln Clay باید در مقابل یک گروه افراطی گری به نام Ensanglante مبارزه کند. این گروه افراطی گر از داروهای توهم زا برای کنترل و مدیریت اعضاء خود استفاده می‌نماید. گیمرها در روند مبارزه با گروه Ensanglante قادر به استفاده از کاربرد سلاح های جدید از قبیل پرتاب چاقو، همچنین تاکتیک های جدید از قبیل ویژگی اسلوموشن جدید (حرکت آهسته) خواهند بود.

استودیوی Hangar 13 همچنین تریلر جدیدی از  Sign of the Times منتشر کرده که برخی از ویژگی های موجود در آن را نمایش می‌دهد. در پایان متن می‌توانید این تریلر را مشاهده نمایید.

در پایان ماه می (اوایل خرداد) یک DLC با عنوان Stones Unturned برای این بازی عرضه شد که در آن، کاراکتر Lincoln در مقابل یک آدم شرور به نام Conor Aldridge مبارزه می‌کرد.

قرار است Mafia III: Sign of the Times در تاریخ 25 جولای 2017 (3 مرداد 1396) عرضه گردد. هنوز قیمت دقیقی برای آن تعیین نشده است.

بازی Mafia III عنوانی در ژانر اکشن ماجراجوئی در مد تک نفره می‌باشد که در سال 2016 عرضه شد. این بازی هم اکنون برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس می‌باشد.

م.حافظ | اخبار | 12/07/2017
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1401
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام خسته نباشید ببخشید وقتتون رو میگیرم من یه مشکلی دارم من قبلا یه بار همون سال 2016 که اومد بازی رو تموم کردم حالا باز پک سه نسخه مافیا رو واسه کنسولم خریدم خواستم دی ال سی های مافیا سه رو بازی کنم باید بازی رو تا آخر برم که دی ال سیهاش بیاد؟؟
    چون دی ال سیهاش مجانی شده حتی دانلودشونم کردم ولی روی منوی اصلی چیزی نیست فقط میتونم بازی رو ادامه بدم یا از اول شروعش کنم چیزی از منوی دی ال سی ها نیست ولی یه تیکه به نقشه بازی اضافه شده وقتی بازی اصلی رو میرم یه تیکه به نقشه اضافه شده ولی خبری از مراحل دی ال سی نیست چیکار کنم به نظرتون ؟؟؟
    ممنون میشم جوابمو بدین.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.