نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 25 تیر 1396
ساعت 14:59

تریلر بازی Star Wars: Battlefront II

0 از 5

تریلر پشت صحنه بخش تک نفره بازی Star Wars: Battlefront II

طی مراسم D23 2017 ویدئوی جدیدی از بازی Star Wars: Battlefront II منتشر شد که بیشتر بر روی بخش تک نفره این بازی تمرکز داشت. هم اکنون می‌توانید تریلر ارائه شده را در پایان متن مشاهده کنید.

این ویدئو شامل مصاحبه با سازندگان و بازیگران Star Wars: Battlefront II می‌باشد و آنها در این مصاحبه به توصیف داستان بازی می‌پردازند. Star Wars: Battlefront II دارای یک داستان کاملاً جدید در سری Star Wars و با تمرکز بر روی شخصیتی به نام Iden Versio خواهد بود. این تریلر اطلاعات زیادی در مورد نحوه عملکرد سازندگان بازی یعنی DICE و EA Motive و چگونگی ساخت یک داستان منحصر به فرد را ارائه می‌دهد.

بعلاوه این ویدئو برخی از لحظات مهیج در این بازی را نمایش می‌دهد از قبیل مبارزه های فضایی گسترده و برخی از محیط های بازی.

بازی Star Wars: Battlefront II در ژانر اکشن شوتر طراحی شده و قرار است در تاریخ 17 نوامبر 2017 (26 آبان 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه گردد. این بازی توسط استودیوی EA DICE با مشارکت استودیوهای Criterion Games و Motive  ساخته شده و ناشر آن کمپانی Electronic Arts می‌باشد.

م.حافظ | اخبار | 16/07/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.