نویسنده: فرشاد یکشنبه، 12 آذر 1396
ساعت 22:20

بازی UFC 3 هم به سرنوشت Star Wars Battlefront 2 دچار خواهد شد؟

5 از 5

حضور جعبه‌های لوت در بازی UFC 3، اعتراض بازیکنان را به همراه داشته است

با در دسترس قرار گرفتن نسخه بتای بازی UFC 3، بازیکنان متوجه شدند که در ساخت این عنوان، از قابلیت جعبه‌های لوتی مشابه با بازی Star Wars Battlefront 2 استفاده شده و در نتیجه، این موضوع منجر به عصبانیت بازیکنان شده است؛ به همین دلیل، الکترونیک آرتز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مدل جعبه‌های لوت بکار رفته در بازی UFC 3، تنها در حالت Ultimate Team حضور دارد و تاثیری بر روی سایر قسمت‌های این بازی نخواهد داشت؛ این شرکت اعلام کرد:

در این بازی هیچگونه قابلیت پرداختی جهت ارتقای مبارز وجود ندارد که بر روی سایر حالت‌ها تاثیر گذار باشد. سیستم Matchmaking ما اقدام به قرار دادن ویژگی‌های مبارزین در یک حساب می‌کند و سپس اقدام به اولو‌یت بندی بازیکنان دارای سطح مهارتی یکسان خواهد کرد؛ هدف از این کار، جلوگیری از مبارزات نابرابر است.

نسخه بتای این بازی کمک شایانی جهت اصلاح برخی از قسمت‌های آن، نظیر Ultimate Team است. ما از انتقادهای درست استقبال می‌کنیم و از کلیه افرادی که اقدام به اجرای نسخه بتای این بازی نمودند و ما را قادر ساختند تا از طریق اطلاعات حیاتی آن‌ها، به بهبود وضعیت این عنوان بپردازیم، تشکر می‌کنیم.

لازم به توضیح است که مجموعه بازی UFC در گذشته هم از قابلیت «پرداخت درون برنامه‌ای» (Microtransaction) برخوردار بوده است و حساسیت فعلی بازیکنان، به مشکلات بازی Star Wars Battlefront 2 مربوط می‌شود.

پیش از این «بلیک یورگنسن» (Blake Jorgensen) به عنوان مدیر ارشد مالی شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده بود که مشکلات جعبه‌های لوت بازی Star Wars Battlefront 2 منجر به تغییر استراتژی الکترونیک آرتز نمی‌شود.

فرشاد | اخبار | 03/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.