نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 10 مهر 1396
ساعت 09:41

ویژگی جدید Arcade Mode در بازی Star Wars: Battlefront 2

0 از 5

ویژگی جدید Arcade Mode بازی Star Wars: Battlefront 2 مورد علاقه گیمرها خواهد بود

هنگامی که نسخه بتا بازی Star Wars: Battlefront 2 در هفته آینده عرضه شود گیمرها می‌توانند ویژگی جدید Arcade Mode را نیز تجربه کنند. اینطور که کمپانی EA درمورد Arcade Mode توضیح داده، این ویژگی بسیار مورد توجه و علاقه طرفداران قرار خواهد گرفت. Arcade Mode به شما امکان ساخت و طراحی مبارزه های مورد دلخواه با قوانین دلخواهتان را می‌دهد. همچنین این مد هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین قابل بازی خواهد بود.

در نسخه بتای این بازی، ویژگی های بازی به صورت محدود هستند و فقط 2 مبارزه برای انتخاب کردن وجود دارد. گیمرها در نقشه Theed بازی خواهند کرد؛ یا به صورت یک مبارزه 10v10، یا در نقش  Darth Maul و مبارزه در مقابل دشمن های هوش مصنوعی.

اما در نسخه کامل این بازی در هنگام عرضه رسمی، آپشن های بسیار بیشتری وجود خواهد داشت. شما قادر به انتخاب دوره Star Wars دلخواهتان، انتخاب سطح دشواری، تغییر کلاس های سربازان هوش مصنوعی دشمن شما، استفاده از کارت های Star Card جمع آوری شده در بخش چندنفره و ... خواهید بود.

ویژگی Arcade Mode دارای قابلیت دو بخشی شدن صفحه نمایش برای بازی دونفره خواهد بود و گیمرها امتیازاتی نیز در هنگام بازی کردن آن به دست می‌آورند که با استفاده از آنها می‌توانند آیتم هایی خریداری نمایند.

بازی Star Wars: Battlefront 2 در تاریخ 17 نوامبر 2017 (26 آبان 1396) برای Xbox One ، PS4 و PC عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 02/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.