نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 08 مرداد 1396
ساعت 18:08

بازی Killing Floor 2 با رزولوشن 1800p بر روی Xbox One X

4 از 5

بازی Killing Floor 2 با رزولوشن 1800p بر روی Xbox One X اجرا خواهد شد

استودیوی Tripwire Interactive اخیراً اعلام کرده است که بازی Killing Floor 2 آنها برای کنسول Xbox One نیز عرضه خواهد شد. مراحل ساخت و توسعه نسخه Xbox One X این بازی با ویژگی هایی از قبیل رزولوشن بهتر و پشتیبانی 4K تأیید شده بود اما هم اکنون به نظر می‌رسد که این بازی بر روی Xbox One X با رزولوشن 4K اجرا نخواهد شد.

آقای Dave Elder برنامه نویس ارشد گرافیک بازی Killing Floor 2 اظهار داشته است:

«Xbox One X یک پلتفرم ساده و ساخت بازی بر روی آن راحت بود. تبدیل بازی های Xbox One برای اجرا روی Xbox One X تلاش زیادی لازم نداشت. شاید به طور کلی 4 ساعت از وقت برنامه نویسی را به خود اختصاص داد. بازی Killing Floor 2 با رزولوشن 1800p بومی بر روی Xbox One X اجرا می‌شود. اجراء 4k را آزمایش کردیم اما کاهش نرخ فریم بسیار قابل توجه بود. رزولوشن 1800p یک تعادل بهینه میان کیفیت بصری و عملکرد در بازی Killing Floor 2 برقرار می‌کند. ما نرخ فریم خاصی را برای XBox One X در نظر نداریم اگرچه این بازی حتی با رزولوشن 1800p ، نرخ فریم بیشتری بر روی XBox One X در مقایسه با اجرا بر روی Xbox One دارد. در نسخه Xbox One X از بافت های بسیار عالی استفاده خواهیم کرد. همچنین در حال افزایش رزولوشن نقشه ها و سایه ها هستیم.»

نسخه های PS4 Pro و Xbox One X بازی Killing Floor 2 هر دو با رزولوشن 1800p اجرا می‌شوند با این تفاوت که در نسخه Pro از ویژگی checkerboarding (تکنیک تابلوی شطرنجی) استفاده شده اما در نسخه Xbox One X از آن استفاده نشده است.

بازی Killing Floor 2 یک بازی تلاش برای حفظ جان به صورت منفرد یا مشارکتی است که در آن شما و حداکثر 6 بازیکن دیگر باید از مخلوقات کشنده و قاتل جان سالم به در برید. این بازی ابتدا در سال 2016 برای Windows, PlayStation 4 عرضه شد و هم اکنون قرار است ورژن Xbox One آن در تاریخ 29 آگست 2017 (7 شهریور) ارائه گردد. علاقه مندان می‌توانند نسخه Xbox One X این بازی را به محض عرضه این کنسول در تاریخ 7 نوامبر 2017 (16 آبان) تجربه کنند.

م.حافظ | اخبار | 30/07/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.