نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 10 مرداد 1396
ساعت 15:26

ادغام استودیوی Bioware Montreal با Motive Studios

4 از 5

کمپانی EA دو استودیوی Bioware Montreal و Motive  را ادغام کرد

پس از شکست بازی Mass Effect Andromeda گزارش ها و شایعه های بسیاری در مورد سرنوشت نهایی استودیوی Bioware Montreal (سازنده این بازی) و همچنین سرنوشت خود بازی Mass Effect Andromeda منتشر شدند. هم اکنون اینطور که به نظر می‌رسد انگار این شایعات تبدیل به واقعیت شده اند زیرا امروز کمپانی EA یا همان Electronic Arts اعلام کرد که استودیوی Bioware Montreal با استودیوی Motive Studios ادغام خواهد شد. استودیوی Motive در حال حاضر همراه استودیوی DICE مشغول کار بر روی عملیات بخش تک نفره بازی StarWars Battlefront 2 می‌باشد.

سخن گوی کمپانی EA در مصاحبه با منبع خبری Tech Raptor گفته است:

«گروه های موجود در استودیوهای جهانی EA متشکل از انسان های با استعداد هستند و ما در حال حاضر بیش تر از همیشه بر روی مشارکت و همکاری میان استودیوها در روند ساخت و توسعه پروژه های مهم تأکید کرده ایم. با توجه به وجود پروژه های مهم متعددی که در استودیوی Montreal در مرحله ساخت هستند 2 استودیوی BioWare Montreal و Motive را ادغام کرده ایم. این یک روند مداوم است اما وظایف و فرصت های بسیاری برای هر یک از اعضاء گروه وجود دارد.»

به نظر می‌رسد که این موضوع به علت عدم موفقیت استودیوی Bioware Montreal در ساخت Andromeda باشد و اینکه آینده فرنچایز  Mass Effect پس از عملکرد نامناسب Andromeda متزلزل شده است. در حال حاضر مشهود است که حتی با وجود برنامه ریزی ها و تلاش های کمپانی EA بازی Andromeda باز هم شکست خورد. باید دید که آینده این فرنچایز چه می‌شود.

م.حافظ | اخبار | 01/08/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.