نویسنده: م.حافظ شنبه، 14 مرداد 1396
ساعت 13:01

جزئیات نسخه Valor Collection بازی Call of Duty: WWII

0 از 5

نسخه Valor Collection بازی Call of Duty: WWII رونمایی شد

استودیوی Sledgehammer Games و کمپانی Activision نسخه Valor Collection بازی Call of Duty: WWII را رونمایی کردند. Valor Collection درواقع یک نسخه بسیار ویژه از این بازی می‌باشد.

نسخه Valor Collection به 2 صورت مختلف ارائه خواهد شد: نسخه Valor Collection Standard و نسخه Valor Collection Pro. نسخه استاندارد آن شامل یک نسخه از بازی، جعبه فولادی، یک تندیس برنز یادبود، پوستر زامبی های نازی، یک گیره شمشیر Bloodraven و علامت های مربوط به 5 بخش موجود در بازی خواهد بود. نسخه پرو آن شامل تمامی موارد مذکور می‌باشد با این تفاوت که به جای نسخه استاندارد بازی، نسخه پرو از این بازی وجود خواهد داشت که شامل سیزن پس و محتویات اضافی هدیه است.

هم اکنون می‌توانید تصویر مربوط به Valor Collection بازی Call of Duty: WWII را در پایان متن مشاهده کنید.

بازی Call of Duty: WWII قرار است در تاریخ 3 نوامبر 2017 (12 آبان 1395) عرضه شود و برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش خریدکنندگان این بازی، به نسخه بتا خصوصی آن در روزهای 28 آگست تا 4 سپتامبر 2017 (6 تا 13 شهریور 1396) و همچنین بسته  Division’s Pack دسترسی پیدا خواهند کرد. علاوه بر اینها، پیش خریدکنندگان بازی به صورت دیجیتالی، 500 امتیاز COD  دریافت خواهند کرد که قابل استفاده در Call of Duty: Black Ops III یا Call of Duty: Infinite Warfare می‌باشد.

اخیراً رئیس کمپانی اکتیویژن صحبت هایی در مورد بازی Call of Duty: WWII کرده که می‌توانید برای اطلاع از آن به این آدرس مراجعه فرمایید.

call of duty

م.حافظ | اخبار | 05/08/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.