نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 19 مرداد 1396
ساعت 19:59

سیاست‌های Capcom برای Switch به فروش Monster Hunter XX بستگی دارد

5 از 5

بازی بعدی کپکام مشخص می‌کند چه بازی‌هایی از سوی این شرکت به نینتندو سوییچ می‌آید

در یک پرسش و پاسخ از شرکت محبوب کپکام، این کمپانی سیاست‌های خود را در قبال پلتفورم محبوب نینتندو مطرح کرد. این ناشر تا کنون فقط بازی Ultra Street Fighter II: The Final Challengers را برای پلتفورم نینتندو سوییچ روانه بازار کرده است. این عنوان موفق شد مجموعا 450,000 واحد در سراسر دنیا به فروش برساند، که 100,000 نسخه در ژاپن و مابقی آن در آمریکا شمالی و اروپا به فروش رفت. با این حال، این بازیه Monster Hunter است که در تصمیم‌گیری‌ نهایی این ناشر موثر است.

این کمپانی درباره این موضوع گفت: «به نظر می‌آید The Nintendo Switch تا کنون عملکرد خوبی داشته است و ما مشتاقانه منتظر رشد بیشتر در این پلتفورم هستیم.» این ناشر در ادامه نوشت: «ما این فرایند را با عرضه Monster Hunter XX برای Nintendo Switch در ژاپن آغاز می‌کنیم و پس از آن چگونگی ساپورت ما از این پلتفورم در آینده را ارزیابی خواهیم کرد.»

شرکت Capcom به تازگی سه محصول جدید برای سوییچ معرفی کرده است: Resident Evil Revelations، Resident Evil Revelations 2 و یک باندل که شامل این دو نسخه می‌شود.

این کمپانی از لحاظ تاریخی همیشه روابط نزدیکی با نینتندو داشته است، و می‌توان انتظار داشت که در روزهای آینده این ناشر بصورت کامل از این پلتفورم پشتیبانی کنید.

تا کنون چندین نسخه از سری Monster Hunter بصورت انحصاری برای پلتفورم‌های نینتندو (Wii ،Wii U و 3DS) روانه بازار شده است، اگر چه کپکام از آن زمان به بعد تصمیم گرفت که یک نسخه از این سری را با نام Monster Hunter World برای PC، XB1 و PS4 منتشر کند. بازی Monster Hunter XX در تاریخ 3 شهریور برای Nintendo Switch عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.