نویسنده: احسان ناخدا جمعه، 20 مرداد 1396
ساعت 00:26

تفاوت نسخه PS4 Pro و PS4 عنوان Matterfall اعلام شد

4 از 5

تفاوت رزولوشین عنوان Matterfall در PS4 Pro و PS4 

استودیو Housemarque چندی پیش بازی Nex Machina را با همکاری Eugene Jarvis (فرد موثر در ساخت Smash TV و Robotron 2084) روانه بازار کرد و توانست با طراحی بصری برجسته و بروزکردن مکانیک‌های Old-school، این عنوان را برای نسل جدید مناسب سازد و موفقیت‌های چشمگیری برای خود دست و پا کند.

خوشبختانه استودیو Housemarque برای ساخت بازی بعدی خود تعللی نکرده و قرار است با انتشار بازی Matterfall تعریف جدیدی از بازی‌های پلتفورمر side-scrolling و تیراندازی ارائه کند! با این حال، این عنوان در کنار PS4 معمولی از PS4 Pro هم پشتیبانی می‌کند، و در همین حال این پرسش مطرح می‌شود که این استودیو برای فریم‌ریت و رزولوشین Matterfall چه برنامه‌ای در سر دارد؟

چندی پیش وب‌سایت GamingBolt به سراغ آقای Mikael Haveri (رئیس انتشارات استودیو Housemarque) رفت و جواب این سوال را از او جویا شد. Haveri اشاره کرد که این عنوان با رزولوشین 1080p و نرخ فریم 60fps بر روی PS4 Pro و با رزولوشین 900p و نرخ فریم 60fps بر روی PS4 معمولی اجرا خواهد شد. با توجه به این صحبت‌ها می‌توان متوجه شد که تمرکز تیم سازنده بیشتر بر روی ثبات 60 فریم بر ثانیه بوده است. 

Matterfall در تاریخ 24 مرداد برای PS4 روانه بازار خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.