نویسنده: احسان ناخدا پنج شنبه، 19 مرداد 1396
ساعت 22:58

عنوان جدید سازنده Borderlands معرفی شد

5 از 5

استودیو Gearbox Software بازی Project 1v1 را معرفی کرد 

استودیو Gearbox Software (سازنده بازی‌های Borderlands ،Brother in Arms ،Duke Nukem و ...) پروژه جدید خود را با اسم Project 1v1 معرفی کرد. این عنوان یک شوتر اول شخص رقابتی است که گفته شده ترکیبی از مبارزات سرعتی 1v1 و استراتژی‌های مورد استفاده در یک بازی کارتی است. 

متاسفانه تاکنون اطلاعات بسیار اندکی از بازی به بیرون درز کرده است اما به گفته استودیو Gearbox، تست دمو فنی و تکنیکی بازی در تابستان امسال برگزار خواهد شد و آن‌‌ها به دنبال محدود بازیکنانی هستند که زیربنای بخش آنلاین بازی را تست کنند و پیشنهادات خود را برای بهبود توسعه در اختیار آن‌ها بگذارند. این بسته آزمایشی شامل چهار مود Ranked ،Challenge و Arena می‌شود. حدس زده می‌شود که در بخش Ranked شما با بازیکنانی که رنک مشابه شما را دارند به رقابت می‌پردازید و از سویی دیگر در مود Challenge می‌توانید با دوستان خود مبارزه کنید و رنک شما بی‌تاثیر خواهد بود. در مود Arena هم بازیکنان بسته به توانایی‌های خود صف‌بندی و رتبه‌بندی می‌شوند و اگر شما با آن‌ها مبارزه کنید و پیروز شوید، جایگاه آن‌ها را تصرف خواهید کرد. با به پایان رساندن هر یک از مود‌ها می‌توانید برنده جعبه‌های‌شانسی (در کنار امتیازات معمولی) شوید که حاوی کارت‌های جدید هستند.

هنوز تاریخ‌انتشار و پلتفورم‌های بازی فاش نشده است و تنها چند طرح مفهومی از بازی منتشر شده که فضای sci-fi آن را به نمایش می‌گذارد:

project 1v1 1

project 1v1 1333

project 1v1

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.