نویسنده: احسان ناخدا جمعه، 20 مرداد 1396
ساعت 01:05

عنوان Rez Infinite برای PC در دسترس قرار گرفت

5 از 5

بازی Rez Infinite برای PC و هدست‌های واقعیت مجازی منتشر شد

چندی پیش استودیو Enhance Games بطور رسمی اعلام کرد که هم‌اکنون بازی Rez Infinite برای پلتفورم PC و هدست‌های Oculus Rift و HTC Vive در دسترس است. این شوتر موزیکال با کیفیت 4K بر روی پلتفورم PC اجرا می‌شود، همینطور اشاره شد که کیفیت تکسچرها در این پلتفورم دو برابر بهتر از نسخه کنسولی است. نسخه PC این بازی شامل مراحل ورژن ریمستر شده (سال 2001 بر روی پلتفورم دریم‌کست) و مراحل جدید Area X می‌شود.

از این رو سازنده بازی، آقای Tetsuya Mizuguchi، نسخه PC این بازی را «بهترین ورژن موجود» خطاب کرده است. همینطور این نسخه از چندین کنترلر پشتیبانی می‌کند و می‌توانید رزولوشین را بدون محدودیت و هر اندازه که بخواهید بالا ببرید. در کنار تمامی این موارد، یک قسمت جدید با نام View Mode به بازی افزوده شده است که بازیکنان اجازه می‌دهد لحظات ناب بازی را شکار کنند.

Rez Infinite در حالت عادی 25$ قیمت خورده است، اما به مناسبت انتشار بازی بر روی PC می‌توانید این عنوان را با تخفیف 20 درصدی و با قیمتی معادل 20$ تهیه کنید. بازیکنانی که در دو هفته آینده این بازی را از استیم خریداری کنند، جوایز ویژه‌ای کسب خواهند کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به دریافت هفت قطعه از ساند‌ترک‌های بازی، یک عدد آرت‌بوک دیجیتالی، بیشتر از 20 عدد والپیپیر برای دسکتاپ ویندوز و یک بسته از آواتارهای بازی برای استیم اشاره کرد.

Rez Infinite برای اولین بار در سال 2016 برای PS4 و PlayStation VR روانه بازار شد. Enhance Games در ادامه گفت که این بازی اواخر امسال برای هدست‌های واقعیت مجازی گوگل هم عرضه خواهد شد.

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.