نویسنده: احسان ناخدا سه شنبه، 24 مرداد 1396
ساعت 12:24

یوبی‌سافت: بازی Skull and Bones با Black Flag متفاوت است

0 از 5

یوبی سافت درباره تفاوت بازی Skull and Bones با Black Flag توضیح می‌دهد؛ جزئیاتی از قابلیت خرید درون برنامه‌ای

عنوان Skull and Bones یکی از بازی‌های در دست ساخت شرکت یوبی‌سافت که در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد. این بازی بر اساس نبردهای دریایی طراحی شده است و شباهت‌هایی هم با نسخه چهارم سری Assassin's Creed در خود دارد. با این حال، این ناشر فرانسوی اعلام کرده است که علاقه ندارد مردم تمام‌مدت به شباهت‌های این بازی با Black Flag تاکید کنند و آن را نسخه جدید Black Flag در شکلی دیگر بدانند.

اخیرا Creative Director این بازی، آقای Justin Farren، مصاحبه‌ای با وب‌سایت Gamespot انجام داده است. او در این مصاحبه به عواملی که Skull and Bones را از Black Flag متمایز می‌سازد اشاره می‌کند.

وقتی درباره نوع تجربه‌ای که شما در Assassin’s Creed داشتید صحبت می‌شود، Assassin’s Creed یک تجربه فانتزی خاص درباره قرار گرفتن در نقش یک اساسین و بودن در بین اعضای یک گروه است. و این موارد چیزی نیست که ما می‌خواستیم آن را بسازیم. ما می‌خواستیم عنوانی خلق کنیم که قدرت عظیم کشتی‌ها را به نمایش بگذارد. ما واقعا روی جزئیات و پیچیدگی کشتی‌ها تمرکز کرده‌ایم و آن‌ها را به دنیای واقعی آوردیم و به هر کدام کارکتر خاصی دادیم. این چیزی بود که ما می‌خواستیم آن را توسعه دهیم.

این مصاحبه بیشتر بر روی چگونگی طراحی Skull and Bones و استفاده آن از تکنولوژی‌های جدید و پیشرفت‌های Ubisoft (که با ساخت فرانچیز AC بدست آمده) تمرکز دارد و توضیح داده می‌شود که چگونه این عنوان می‌خواهد یک تجربه نبرد‌های دریایی منحصربه‌فرد را رقم بزند. به نظر می‌رسد این تیم‌ نمی‌خواهد که تجربه Skull and Bones به هدر برود و ضعیف ظاهر شود و سخت مشغول کار هستند تا این عنوان، سبک و هویت خاص خود را داشته باشد. این موضوع حتی در خریدهای درون برنامه‌ای و درآمد حاصل از بازی هم صادق است.

با توجه به گفته‌های Farren، تیم آن‌ها در حال کار بر روی سیستمی هستند که به بازیکنان اجازه دهد از خریدهای درون‌برنامه‌ای استفاده کنند و به رشد و پیشرفت بازی کمک کنند. دقیقا چیزی شبیه به کاری که بقیه تیم‌ها با For Honor کردند یا کاری که یوبی‌سافت با Rainbow6:Siege موفق به انجام آن شد.

با این حال، این تیم تلاش می‌کند تا Skull and Bones به یک عنوان pay-to-win تبدیل نشود؛ عاملی که بزرگترین مانع برای موفقیت عناوین چندنفره‌ایی است که از Microtransactions بهره می‌برند.

ما می‌خواستیم مطمئن شویم که اگر بازیکنان به چیزی احتیاج دارند، ما آن را برایشان فراهم کنیم، اما نمی‌خواستیم آن‌ها احساس کنند چونکه هزینه‌ای برای این محتوا پرداخت نکرده‌اند، بی‌ارزش است. پس ما در بازی انواع Live Events و Seasonal Events را قرار دادیم تا بازیکنان بتوانند با سایر افراد رقابت کنند و به رتبه‌های بالاتری برسند. این موارد به شما فرصت این را می‌دهد که المان‌های شخصی‌سازی و آیتم‌های زیباسازی و تجملاتی را داشته باشید که برای شما یک تجربه منحصر‌به‌فرد را فراهم می‌کند.

در آخر Farren اعلام کرد که او مبلغ هنگفتی را صرف خرید آیتم‌های (زیباسازی) Overwatch کرده است و به خوبی می‌داند که بازیکنان میل به خرید این آیتم‌ها در بازی دارند و کدام نوع آن مناسب‌تر است

Skull and Bones در پاییز سال 2018 برای PS4 ،XB1 و PC روانه بازار خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.