نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 23 مرداد 1396
ساعت 15:07

بازی جدید سازنده Deadly Premonition بزودی معرفی خواهد شد

4 از 5

بازی جدید Hidetaka Suehiro در رویداد PAX معرفی خواهد شد

Swery65 یکی از منحصربه‌فردترین افراد حاضر در صنعت بازیسازی ژاپن است که آخرین ساخته او D4: Dark Dreams Don’t DieDie نام داشت و برای XB1 منتشر شد. بعد از انتشار این بازی، او به مدت سه سال هیچ عنوانی را نساخت. این کارگردان با ساخت بازی Deadly Premonition شناخته شد. Deadly Premonition یک عنوان در سبک اکشن ماجراجویی است و بازیکنان را به یک دنیای مرموز و عجیب می‌برد.

در اکتبر سال گذشته آقای Hidetaka Suehiro برای مدتی خود را بازنشسته کرد و از شرکت خود (Access Games) جدا شد و تقریبا یک سال از میادین دور بود. سپس او در ماه ژانویه به دنیای بازی‌های کامپیوتری برگشت و استودیو جدید خود را با نام White Owls تاسیس کرد. تا کنون هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره بازی جدید او به بیرون درز نکرده است و مشخص نیست روی چه چیزی کار می‌کند.

حالا مدتی پیش Jason Howley (از برنامه Mega64 و Neighborhood Games Club ) طی توییتی اعلام کرد که بازی بعدی Hidetaka Suehiro در رویداد PAX واقع در سیاتل آمریکا معرفی خواهد شد. (نمایشگاه PAX از 10 الی 13 شهریور برگزار خواهد شد)

tweet 1

در ادامه هم Hidetaka Suehiro با شور و اشتیاق این موضوع را تایید کرد:

tweet 2

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    ایشون خیلی کارشون درسته ولی چون پروسه ی تولید بازی هاشون خیلی طول می کشه عموما انجینی که برای ساخت بازی استفاده می کنن یک نسل از بازی های روز عقب تره :amaz: نمونش deadly Premonition که به خاطر گرافیک ضعیفش خیلی سخت می شد باهاش ارتباط برقرار کرد

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.