نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 28 فروردين 1397
ساعت 13:30

ویدوی گیم‌پلی جدیدی از The Good Life منتشر شد

0 از 5

عنوان جدید SWERY از لحاظ عجیب و غریب بودن دست کمی از بازی‌های قبلیش ندارد

The Good Life فقط درباره‌ی تبدیل شدن انسان‌ها به حیوانات خانگی نیست، ظاهراً درباره‌ی سرک کشیدن در زندگی خصوصیشان نیز هست!

ایده‌ی این بازی بسیار منحصر به فرد است اما متأسفانه نتوانست حمایت مالی کافی در سایت Fig بدست آورد و ساختش متوقف شد. حالا پس از مدتی، آقای Hidetaka Suehiro که با لقب ‘Swery’ شناخته می‌شود، به Kickstarter روی آورده و ویدیو‌های بیشتری از گیم‌پلی بازی منتشر می‌کند تا بازیکنان را بیشتر با آن آشنا کند. محصول نهایی چیزی بین Animal Crossing و Beyond Good and Evil خواهد بود، طوری که عکاسی شما طول بازی روی زندگی افرادی که با شما تعامل دارند تأثیر گذار خواهد بود.

sheep01

داستان The Good Life درباره‌ی Naomi، یک عکاس اهل نیویورک است که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند. او برای حل مشکلاتش، به دهکده‌ای آرام در بریتانیا سفر می‌کند تا از زندگی مردم آن‌جا و تبدیل شدن آن‌ها به سگ و گربه به هنگام غروب آفتاب گزارشی تهیه کند. در کنار این حوادث، مأموریت‌های جانبی نیز در بازی حضور دارند که شما را مجبور به فضولی و دخالت در مسائل خصوصی دیگران می‌کنند. یکی از این مأموریت‌های جانبی، مربوط به همسر یک وزیر دائم‌الخمر است. با عکس گرفتن از این وزیر درحال مصرف الکل، به همسر او کمک کرده‌اید و پولی نیز در ازای آن دریافت خواهید کرد، اما از طرف دیگر باعث درگیر شدن با خود شخص وزیر خواهید شد. این‌گونه تصمیمات در مورد زندگی شخصی دیگران باعث تغییر شرایط شما در این دهکده می‌شود و داستان اصلی بازی را نیز جلو می‌برد.

نسخه‌ی نهایی این بازی، به صورت Open World و دارای چرخه‌ی کامل شب و روز خواهد بود. The Good Life حدود نصف بودجه‌ی 633 هزار دلاری موردنیاز خود را در سایت کیک‌استارتر تأمین کرده و هنوز 18 روز دیگر تا پایان مهلت آن وقت دارد. در صورت موفقیت این کیک‌استارتر، این بازی در ماه نوامبر سال 2019 برای PC و PS4 منتشر خواهد شد.

ویدئو

ویدیوی گیم پلی جدید The Good Life
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.