نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 28 فروردين 1397
ساعت 16:00

زمان دانلود زودتر از موعد God of War مشخص شد

5 از 5

زمان Pre-Load بازی God of War مشخص شد.

در جدیدترین اخبار بازی، تنها چند روز تا زمان عرضه بازی به شدت مورد انتظار God of War باقی مانده است. بازی گاد آو وار (خدای جنگ ۲۰۱۸) که به نوعی یک ری‌بوت برای این سری اکشن و قدیمی است، قرار است در ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) منتشر شود؛ با این حال برخی بازیکنان بسته به محلی که زندگی می‌کنند، این شانس را دارند تا کمی جلوتر از تاریخ عرضه رسمی، به تجربه این بازی بپردازند.

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که قصد خرید دیجیتالی بازی را دارید، بازی گاد آو وار برای ساکنین سواحل غربی آمریکا در ساعت 9 قبل از ظهر روز ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) و ساکنان اروپا و استرالیا نیز در همین تاریخ امکان دریافت بازی را دارند. با این حال در این مناطق، ساعت دقیق آزاد شدن بازی برای دریافت اعلام نشده است.

این بازی همین حالا هم پیش از تاریخ انتشار رسمی‌اش، به شکل دیجیتال از فروشگاه پلی‌استیشن قابل پیش‌خرید است و پیش‌خرید کنندگان، تعدادی محتوای جایزه‌ای نیز دریافت خواهند کرد. نسخه استاندارد بازی، همراه با تعدادی آواتار حساب PSN است که بلافاصله پس از پیش‌خرید قابل استفاده هستند. نسخه دیگر این بازی Digital Deluxe است که محتواهای دیجیتالی منحصربه‌فرد، مثل زره مخصوص و پوسته‌هایی برای سپر کریتوس را شامل می‌شود.

گاد آو وار، اولین بازی عرضه شده در این سری، پس از بازی God of War Ascension در سال ۲۰۱۳، و اولین بازی در این سری است که منحصرا برای پلتفرم نسل هشتمی سونی عرضه می‌شود. برخلاف بازی‌های قبلی این سری، داستان گاد آو وار جدید روی کریتوس و پسرش آترئوس متمرکز خواهد بود. این بازی برخلاف همه بازی‌های قبلی این سری، از بسیاری جهات دچار دگرگونی و تفاوت شده است؛ استفاده از پس‌زمینه‌های «اسطوره‌پردازی نورس» به جای «اسطوره‌پردازی یونان باستان» و همچنین استفاده کریتوس از یک تبر جنگی به جای شمشیرهای دوقلو، از جمله مواردی هستند که این بازی نسبت به بازی‌های قبلی‌اش سنت‌شکنی کرده است.

تاکنون بازی جدید گاد آو وار، در گرفتن بازخوردهای مثبت از منتقدین بسیار موفق ظاهر شده است. میانگین امتیازات این بازی در سایت متاکریتیک، امتیاز متای عالی ۹۵ از ۱۰۰ بوده و بسیاری از منتقدین، تغییرات صورت گرفته را همراه با ویژگی‌ها و نمایش کلی بازی تحسین کرده‌اند. در این نقدها، شخصیت‌پردازی متفاوت کریتوس و سفری که همراه با پسرش در پیش می‌گیرد نیز از جمله مواردی بوده، که با استقبال اکثر منتقدان مواجه بوده است.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: تیر 1396
    نظرها: 6
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام
    آیا بازی را میتوان در 30 فروردین در تهران خریداری کرد؟

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: تیر 1396
    نظرها: 6
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Mahdi_594
    سلام آیا بازی را میتوان در 30 فروردین در تهران خریداری کرد؟

    31 فروردین*

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 255
    تشکر: 194
    تشکرشده: 136
    پروفایل psn: MBEMPIREir
    رتبه لیدربرد psn: 48
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Mahdi_594
    31 فروردین*

    سلام بر شما
    از روز گذشته «29 فروردین» بازی بصورت بازار سیاه با قیمت های بسیار بالا در بازار موجود شده. فقط موضوعی که مطرحه اینه که چرا باید گیمرها که عموما قشر مطلعی هم هستن با عجله ی بیخودی برای بازی محبوبشون دوبرابر قیمت واقعی رو پرداخت کنن ؟ وقتی یک بازی 5 سال پروسه ی ساختش طول کشیده ، کم لطفی درحق خودتون و توسعه دهنده و کنسول و ... است که اون بازی رو در یک هفته تمام کنید . با سرعت تمامش کنیم که چی بشه ؟ مثل خوردن عجله ای یک غذای عالی می مونه . باید کم کم ازش لذت برد . باید از لحظه لحظش استفاده کرد. علاوه بر این میشه با 2 روز دیرتر تهیه کردن بازی بیشتر از 200 هزار تومان صرفه جویی کرد. واقعا فکر نمی کنید خریدن بازی در حال حاضر بجز به نفع واسطه هیچ فایده ی دیگه ای نداره؟ 5 سال صبر فکر نمی کنم با یک هفته بیشتر و کمتر فرقی داشته باشه.

    ‏مهمان و ‏Sir Sonic از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: تیر 1396
    نظرها: 6
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: reza maleki
    سلام بر شما از روز گذشته «29 فروردین» بازی بصورت بازار سیاه با قیمت های بسیار بالا در بازار موجود شده. فقط موضوعی که مطرحه اینه که چرا باید گیمرها که عموما قشر مطلعی هم هستن با عجله ی بیخودی برای بازی محبوبشون دوبرابر قیمت واقعی رو پرداخت کنن ؟ وقتی یک بازی 5 سال پروسه ی ساختش طول کشیده ، کم لطفی درحق خودتون و توسعه دهنده و کنسول و ... است که اون بازی رو در یک هفته تمام کنید . با سرعت تمامش کنیم که چی بشه ؟ مثل خوردن عجله ای یک غذای عالی می مونه . باید کم کم ازش لذت برد . باید از لحظه لحظش استفاده کرد. علاوه بر این میشه با 2 روز دیرتر تهیه کردن بازی بیشتر از 200 هزار تومان صرفه جویی کرد. واقعا فکر نمی کنید خریدن بازی در حال حاضر بجز به نفع واسطه هیچ فایده ی دیگه ای نداره؟ 5 سال صبر فکر نمی کنم با یک هفته بیشتر و کمتر فرقی داشته باشه.

    پس فردا میشه تو بازار به صورت رسمی خرید؟

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Mahdi_594
    پس فردا میشه تو بازار به صورت رسمی خرید؟

    از شنبه احتمالا با قیمت معقول بازی در بازار موجود میشه

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.