نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 29 فروردين 1397
ساعت 08:00

انتشار بازی Dark Souls: Remastered روی نینتندو سوییچ تاخیر خورد

4 از 5

طبق اعلام باندای نامکو، بازی Dark Souls: Remastered در نینتندو سوییچ کمی دیرتر از سایر پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. با بازی‌مگ همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی، شرکت باندای نامکو به تازگی اعلام کرده است که عرضه بازی Dark Souls: Remastered برای پلتفرم نینتندو سوییچ با تاخیر مواجه خواهد شد. این بازی، ابتدا قرار بود در ۲۵ می (۴ خرداد)، یعنی همزمان با عرضه روی پلتفرم‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، برای نینتندو سوییچ هم عرضه شود؛ که با اعلام این خبر، مشخص شده که انتشار بازی برای پلتفرم نینتندو قرار است تا تابستان همین سال میلادی تاخیر بخورد. به همین ترتیب، انتشار Solaire of Astora Amiibo نیز به همان زمان انتشار «دارک سولز: ریسمتر» به عقب افتاده است. در این میان باید اشاره کرد که این تاخیرها تاثیری روی انتشار از قبل اعلام شده برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان نداشته‌اند.

انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Dark Souls: Remastered، چند ماه پیش در دی ماه، و از طریق رویداد نینتندو دایرکت اعلام شد. این نسخه از بازی در زمان استفاده از تلویزیون، قابلیت نمایش در رزولوشن ۱۰۸۰p با نرخ فریم ۳۰ را خواهد داشت. خبر دیگری که در همان زمان توسط نینتندو تایید شد، این بود که این نسخه ریمستر شده قرار است حاوی بسته الحاقی Artorias of the Abyss هم باشد. همچنین نسبت به بازی اصلی، تغییراتی همچون بهبود عملکرد از نظر نرخ فریم و رزولوشن نیز از جمله وعده‌هایی بود که برای این نسخه از بازی داده شده است.

براساس خبر اولیه معرفی، تجربه این بازی برای دارندگان پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ پرو، ایکس‌باکس وان ایکس و رایانه‌های شخصی، تفاوت چشمگیری با بازیکنان پلتفرم‌های دیگر خواهد داشت؛ و این دسته از بازیکنان، «قادر به تجربه بازی در رزولوشن آپ‌اسکیل 4K با نرح فریم 60FPS خواهند بود».

بازی Dark Souls: Remastered در بخش چندنفره آنلاین، حداکثر تا شش بازیکن را خواهد پذیرفت که این مورد هم، تفاوت اساسی با بازی اصلی Dark Souls خواهد داشت. شما می‌توانید تفاوت‌های ریمستر Dark Souls با نسخه‌ی اصلی آن را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

بازی اصلی Dark Souls در زمان انتشار، با بازتاب‌های عمدتا مثبتی مواجه شد. نسخه کنسولی این بازی در پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ امتیاز میانگین ۸۹ از ۱۰۰ را در متاکریتیک دریافت کرده و بازی‌مگ نیز به آن امتیاز ۸٫۵ داده است. بیشتر منتقدین، بازی را به خاطر نیاز داشتن به تمرکز بالا و روشی که برای القای حس ترس به کار برده تحسین کرده‌اند. به علاوه، اکشن‌های جذاب و دنیای فراموش‌نشدنی آن نیز از دید منتقدین پنهان نمانده است. از Dark Souls به عنوان یکی از سخت‌ترین بازی هائی که تا به حال عرضه شده است نام می‌برند.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.