نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 29 فروردين 1397
ساعت 09:00

کونامی یک بازی جدید از سری Castlevania را معرفی کرد

0 از 5

کونامی اخیرا بازی جدیدی از سری Castlevania را با عنوان Castlevania: Grimoire of Souls معرفی کرده است که قرار است تحت پلتفرم موبایل عرضه شود.

در جدیدترین اخبار بازی، به تازگی شرکت کونامی بازی جدیدی را از سری کسل‌وانیا معرفی کرده است. این بازی که از طریق وب‌سایت رسمی شرکت معرفی شده، Castlevania: Grimoire of Souls نام خواهد داشت که یک بازی موبایلی و آن هم درحال حاضر منحصرا دراختیار ژاپنی‌ها خواهد بود. براساس منابع مختلف، Castlevania: Grimoire of Souls یک بازی اکشن جدید بوده که البته هنوز تاریخ عرضه رسمی آن مشخص نشده است. در حال حاضر این امکان فراهم است تا بازیکنان برای تجربه نسخه بتای ژاپنی بازی ثبت‌نام کنند. در صورتی که این کار را انجام دهید، ایمیلی در اواسط ماه می (اردیبهشت) دریافت خواهید کرد.

وقایع داستانی Grimoire of Souls، در آینده و زمانی اتفاق می‌افتد که کنت دراکولا کاملا از بین رفته است. بعد از یک دوره آرامش و صلح کوتاه، نامه‌ای به Genya Arikado می‌رسد و مجددا شرایط را بحرانی می‌کند و معلوم می‌شود که کنت دراکولا از مرگ برخواسته است.

آریکادو شخصیت اصلی بازی و لوسی شخصیت مکمل و پشتیبان او را نقش‌آفرینی می‌کند. در این بازی، امکان استفاده از برخی شخصیت‌های قدیمی‌تر این سری مثل آلوکارد، سایمون، شارلوت و «شانوآ و ماریا با تاکید هر دو» نیز وجود دارد.

castlevania grimoire of souls announced for ios

آریکادو شخصیت اصلی بازی به عنوان یک شخصیت مرموز، که متعلق به یک آژانس دولتی فوق محرمانه ژاپنی است توصیف شده و تنها کسی است که قدرت مبارزه دربرابر دراکولا را دارد. شخصیت اجتماعی او به گونه‌ای توصیف شده که گرچه چهره نسبتا خوبی دارد، ولی به سختی می‌شود نزدیکش شد چون شخص چندان اجتماعی نیست.

لوسی شخصیت مکمل آریکادو نیز به عنوان یک محقق، در سازمانی که علیه دراکولا فعالیت می‌کند توصیف شده است. او با وجود سن نسبتا کم، یک محقق جادوگری بسیار عالی است و آریکادو و شرکت را در مبارزات همراهی می‌کند.

از نظر گیم‌پلی، این بازی به شکل چندنفره رئال‌تایم «در کل جهان» خواهد بود که می‌تواند اشاره به این نکته داشته باشد که بازی، درنهایت به شکل جهانی منتشر می‌شود. در این بازی، حداکثر تا چهار نفر می‌توانند با هم بازی کنند. یک حالت رقابتی چهار علیه چهار نفر نیز در این بازی وجود خواهد داشت.

کونامی هنوز به شکل رسمی انتشار این بازی به شکل جهانی را تایید نکرده است. همچین، مدت‌ها است که این سری از شکوه سابق خود دور شده و آخرین بازی این سری یعنی Castlevania: Lords of Shadow 2 در سال ۲۰۱۴ نیز نا امیدکننده ظاهر شد. ولی با توجه به در جریان بودن پخش انیمیشن موفق کسلوانیا از نتفلیکس، می‌توان این امید را داشت که بازی جدید بتواند بازگشت خوبی برای این سری بازی‌ها باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.