نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 21 دی 1396
ساعت 19:35

بازی Dark Souls: Remastered معرفی شد (بروزرسانی)

5 از 5

تریلر معرفی بازی Dark Souls: Remastered منتشر شد

بروزرسانی: 21 دی ساعت 22:55

«باندای نامکو» (Bandai Namco) و «فرام سافتور» (FromSoftware) در رویداد Nintendo Direct Mini، نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان تحسین شده‌ی Dark Souls را برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، PS4 ،Xbox One و PC معرفی کردند؛ این نسخه در تاریخ 25 می سال 2018 (برابر با 4 خرداد سال 1397) عرضه خواهد شد. جزئیات زیادی از بازی Dark Souls: Remastered به اشتراک گذاشته نشد اما در تریلر منتشر شده از آن، شاهد بهبود کیفیت گرافیکی بازی هستیم.

عنوان Dark Souls در ماه اکتبر سال 2011 در آمریکا برای پلتفرم‌های PS3 و Xbox 360 و در ماه اوت سال 2012 برای پلتفرم PC عرضه شد.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی Kasumi Yogi، نسخه‌ی PS4 Pro عنوان Dark Souls: Remastered، از رزولوشن 4K، نرخ 60 فریم در ثانیه و قابلیت HDR پشتیبانی خواهد کرد، مشخص نیست که این ویژگی‌ها شامل نسخه‌ی استاندارد PS4 هم می‌شوند یا خیر؛ در کنار این ویژگی‌ها، نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان Dark Souls، به 6 بازیکن اجازه‌ی حضور در یک قلمرو را می‌دهد (این عدد در گذشته به چهار نفر محدود بود.)، بنابراین قابلیت انجام کارهای گروهی بیشتری امکان‌پذیر خواهد بود. براساس اعلام باندای نامکو، نسخه‌های PC و Xbox One X عنوان Dark Souls: Remastered هم از کیفیت 4K پشتیبانی خواهند کرد.

در ادامه شاهد تریلر معرفی بازی Dark Souls: Remastered خواهید بود:

آخرین عنوان از فرانچایز Dark Souls، بازی Dark Souls 3 بود که در سال 2016 برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه شد؛ این بازی امتیاز 9 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد. طه رسولی در نقد و بررسی عنوان Dark Souls 3 نوشت:

دارک سولز نه یک بازی بلکه یک سبک جدید در دنیای بازی‌ها بود. تاثیری که دارک سولز بر بازی‌های بعد ازخود گذاشت را به هیچ‌وجه نمی‌توان نادیده گرفت. سختی بازی، نحوه‌ی تعامل آنلاین بازی‌کننده‌ها و بسیاری از ویژگی‌های دارک سولز در بازی‌های امروز به چشم می‌خورند. به شدت منتظر انتشار DLCهای دارک سولز3 و سپس معرفی فرنچایز جدید از فرام سافت‌ویر هستیم و امیدوارم این فرانچایز باز هم یک نوآوری در دنیای بازی‌های ساده و تکراری باشد.

 

بروزرسانی:

نسخه‌ی نینتندو سوییچ عنوان Dark Souls: Remastered از کیفیت 1080p و نرخ فریم 30 پشتیبانی می‌کند، این در حالی است که نسخه‌های PS4 و Xbox One آن از کیفیت 1080p و نرخ فریم 60 پشتیبانی می‌کنند. Dark Souls: Remastered شامل عنوان اصلی و بسته الحاقی Artorias of the Abyss خواهد بود.

فرشاد | تریلر | 11/01/2018
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.