نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 23 مرداد 1396
ساعت 13:35

جیسون موموآ از علاقه خود به بازی در نقش کریتوس می‌گوید

5 از 5

جیسون موموآ به بازی در نقش کریتوس علاقه‌مند است

جیسون موموآ عموما به خاطر ایفای نقش در سریال Game of Thrones و فیلم‌های DC film universe شناخته می‌شود. او همیشه به خاطر فیزیک ظاهری خیره‌کننده و شخصیت کاریزماتیک خود توانسته در لیست بازیگران مناسب برای بازی در نقش کریتوس(برای فیلم God of War) قرار بگیرد و از نظر طرفداران، او یکی از افراد مناسب برای ایفای نقش این کارکتر است. حالا طرفداران باید خوشحال باشند، چرا که او در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که علاقه‌مند به بازی در این نقش است.

در طول این مصاحبه یکی از حضار از او درباره بازی در نقش کریتوس سوال می‌پرسد. به نظر می‌رسد جیسون موموآ آشنایی چندانی با بازی نداشته باشد ولی او در ادامه گفت که با کارکتر کریتوس آشنایی دارد و چند تصویر از اون مشاهده کرده است و اگر پیشنهادی به اون شود، قبول می‌کند و به بازی در نقش این کارکتر علاقه‌مند است. پس از اعلام این موضوع توسط او، حضار فورا اقدام به تشویق او کردند و این نشان می‌دهد که طرفداران از این کار او استقبال می‌کنند.

جیسون موموآ در گذشته هم نقش کارکترهای بی‌رحم (با فیزیک خیره‌کننده) را بازی کرده است و قطعا می‌توانید یکی از گزینه‌های احتمالی برای بازی در این نقش باشد. حالا فقط باید منتظر کمپانی Sony باشیم تا ساخت فیلم God of War آغاز کند.

کمپانی Sony Pictures هم‌اکنون مشغول ساخت یک فیلم اقتباسی از بازی محبوب Uncharted است که در این فیلم بازیگر فیلم Spider-Man: Homecoming، یعنی تام هالند حضور دارد که در دوره نوجوانی نیتن‌دریک ایفای نقش می‌کند. این فیلم قرار است فلش‌بکی به Uncharted 3 داشته باشد و داستان آن دوره را بازگو کند.

نسخه جدید بازی God of War در اوایل سال 2018 روانه بازار خواهد شد.

ویدئو

برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    عااالیه . من روانی این شخصیتم . اگر Conan رو دیده باشید دقیقا متوجه "فیزیک خیره کننده" می شید. علاوه بر اینکه واقعا کاراکتر دوستداشتنی ای هست. اگر این اتفاق بیفته و فیلم خدای جنگ ساخته بشه و موموآ هم بجای کریتوس بازی کنه، .... :q|:q|

    آخرین بار در تاریخ حدود 6 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.